Mapat |
|
(9.6.2022 9:28:04) Jdu se poradit se zkušenými. S Booking.com jsem hledala ubytování jen jednou, tak nevím přesně, jak to tam chodí. Včera jsem zarezervovala apartmán v Chorvatsku, přišlo potvrzení, ale po 20 minutách mi začaly chodit zprávy na Whatsapp od majitelky domu, že je problém s mou rezervací a jestli můžeme pobyt posunout o dva dny nebo zkrátit. Napsala jsem jí, že to nejde. Tak prý mám rezervaci zrušit, že jí Booking na stejný termín udělal dvojitou rezervaci, tak pro nás nemá volný apartmán. To mi přijde divné, tohle asi je v systému technicky dostatečně vychytané, aby se nestalo, ne? Spíš bych řekla, že si domluvila někoho bokem. Napsala jsem jí, ať teda rezervaci zruší ona, že je chyba na její straně. Pak mi vypisovala, že teda jak chci, že když chci přijet a zůstat na ulici, tak můj problém. Takové výhrůžky se mi už vůbec nelíbí, nicméně nakonec mi samozřejmě stejně nezbude, než to zrušit, k někomu takovému se mi ani nechce jezdit, ale proč to nechce udělat ona? Nejde to? Bude mít za to nějaké "body dolů", nebo o co jí jde? Když to zruším já, budu mít černý puntík já? Jestli víte, jak to v systému funguje, tak mi prosím dejte vědět. Děkuju
|
*Kate* |
|
(9.6.2022 9:47:57) Zruš, a napiš patřičnou recenzi.
|
|
angrešt |
|
(9.6.2022 10:00:24) Booking má zákaznický servis, zeptala bych se asi nejdřív tam. Je tam na to online formulář, kam se vyplní rezervace, s níž je problém.
|
luthienka |
|
(9.6.2022 10:26:16) Souhlas - také nám vše přes zákaznickou linku vyřešili. A měli zpětnou vazbu na chování pronajimatelu…
|
Mapat |
|
(9.6.2022 10:56:13) Tak jsem napsala na customer service, rezervaci zrušili. Nabídli mi jiné ubytování, s tím, že rozdíl v ceně mi pak po předložení faktury proplatí. Nabídku nejspíš nevyužiju, moc se mi to místo nelíbí, ale samozřejmě chápu, že teď už není z čeho vybírat.
Cením tu rychlou reakci customer service, zareagovali snad do 20 minut
Děkuju vám všem za rady
|
|
|
|
dajmab |
|
(9.6.2022 10:02:41) Nic rozhodně sama neruš! Přepošli zákaznickému servisu vaši komunikaci, oni si to vyřeší. V těchto případech ti sám majitel, co to zpackal, musí zajistit na jeho náklady za tvou garantovanou cenu stejné či lepší ubytování. Proč bys měla tuto výhodu zahodit? Pronajímali jsme, vím, že to tak chodí, ačkoli nás se to naštěstí netýkalo.
|
Mapat |
|
(9.6.2022 10:08:37) Díky za rady. Já nechci dělat nikomu zle, ale přiznám se, že mě naštvala svým jednáním. Kdyby se omluvila za problém a pořešila ho, tak to beru, ale vypisovat před půlnocí dvacet zpráv přes Whatsapp a vyhrožovat, že zůstanu na ulici, to mi přijde teda moc.
|
|
|
Renka + 3 |
|
(9.6.2022 10:08:31) Na Bookingu rezervuji a ruším běžně, jen si hlídám termíny, aby to bylo bezplatné. Od toho ta možnost je. K této paní bych ve tvém případě už stejně neměla zájem jet.
|
|
Gladya, bývalá dasa, |
|
(9.6.2022 11:06:52) Já by to dala vědět bookingu, i tu konverzaci bych poslala. Ať vědí, kde je chyba.
Nám se jednou stalo, že jsme přijeli a paní neměla místo. Zavolali jsme na booking a do hodiny bylo náhradní ubytování. Šlo jen o jednu noc, předouvali jsme se. Ale manžel je v bookingu génius 3 a má výhody i v možnosti komunikace.
|
|
Vítr z hor |
|
(9.6.2022 11:28:01) Jednou nám zrušili ubytování, Booking obratem nabídl mnohem lepší, ale nevzali jsme. Nakonec jsme se domluvili s tím původním, co končil na Bookingu - i když je celkově horší (starší a bez snídaně), má totiž obří bazén, do kterého nikdo nechodí. Hotel známe a věděli jsme, do čeho jdeme.
Jednou nám někde jinde pro změnu zapomněli napsat, že ruší, v 9 hodin večer nám hotel nabídl náhradní (až poté, co jsme volali na Booking). Bohužel jsme přijali to od hotelu a ne od Bookingu - to od hotelu byl nějaký nedoopravený byt (byť v domě, kde podle cedule bydlel Gustav Mahler). Příště v nouzi beru náhradu Bookingu...
|
Cimbur |
|
(9.6.2022 13:07:51) Kde mají ten obří bazén bez lidí, Větříku?
|
|
|
vlad. |
|
(9.6.2022 11:34:38) Na bookingu komunikovat vzdy pres jejich aplikaci, konverzace se ukladaji. Podle mne mela nekoho domluvebeho mimo, jeji problem.
|
Beat |
|
(9.6.2022 12:46:18)
|
|
Piggy |
|
(9.6.2022 13:30:55) Nemám takové zkušenosti s bookingem, objednává manžel. Ale zaujalo mě, že se má komunikovat přes jejich aplikaci - kde ta aplikace je a jakou formou - chat? A že jsou povinní nám doplatit rozdíl v ceně u jiného ubytování? Jsou k tomu nějaké podmínky - např. stejná lokalita, typ ubytování..? V případě, že až na místě se zjistí, že byly omylem 2 rezervace na ten samý termín - to se nám jednou stalo, naštěstí byli slušní a našli nám náhradní ubytování.. Ale obecně bych v tomto případě nerada volala, jsme neslyšící a po telefonu to prostě nezvládnem. A Mailem či chat někdy nepomůže, když to potřebuješ vyřešit hned na místě...když to v tu chvíli nikdo nečte.. Co pak s tím?
|
Monika |
|
(9.6.2022 13:58:51) Piggy, tak jestli jezdíš sama (příp. s dětmi) bez jiného dospělého (nebo i staršího dítěte), který by telefonoval místo Tebe, tak asi je dobré se předem výslovně ujistit písemně, že je vše O.K a očkávají Vás (třeba 3-5 dnů před termínem ubytování, aby ještě byl čas vyřešit i to náhradní ubytování písemně ) a případně i upozornit, že máš sluchový problém a nemůžeš telefonovat, ať případně komunikují písemně. No a pokud se stane něco "až na místě", tak to asi musíš o to telefonování požádat ubytovatele nebo někoho jiného, jak to děláš jindy při neočekávaných potížích?
|
|
Mapat |
|
(9.6.2022 15:55:15) Piggy: já jsem komunikovala přes webovky Bookingu, ale mám i jejich appku v telefonu, tak s customers service lze komunikovat tímto způsobem písemně. A v té appce (normálně stáhneš z Google Play) máš po přihlášení zobrazené všechny své aktuální rezervace a lze tou cestou komunikovat s ubytovatelem. Když má taky appku, tak mu zpráva pípne hned v telefonu a může reagovat, když nemá, tak mu to přijde na mail.
|
|
|
|
holkamodroočka |
|
(9.6.2022 12:49:51) Tyhle obrovské portály mají přímo odděleni, co se stará o případy, kdy se jedná o overbooking. Většinou je to technická chyba, kdy systém propustí více než jednu rezervaci. Vždy komunikovat přímo s Bookingem, ne s hotelem, ohledně náhradního ubytování. Ti by měli nabídnout náhradní ubytování, velmi často dávají hvězdu navíc. Ale v době, kdy bylo všechno v okolí vyprodané někdy našli ubytování třeba na okraji města. Ale zase to kompenzovali slevovým kuponem. Když se to stane, volat na customer care a nezavěsit, dokud něco nenajdou. Jsou na to zvyklí. Když něco přes tyhle portály bookuji, volám ještě v ten, abych se ujistila, že mám rezervaci. Tohle se stává velmi často.
|
picidada |
|
(9.6.2022 12:55:35) já na systémový overbooking moc nevěřím. Většinou je to podle mne spíš lidská chyba. Paní prostě zapomněla ten termín v administraci bookingu označit jako obsazený. Jsou lidi, co nesedí u netu každou minutu, třeba si řekla: vypnu to večer, až přijdu domů.....abumho! zrovna přijde rezervace od zakladatelky dotazu. Zákon schválnosti.
|
|
|
picidada |
|
(9.6.2022 12:49:55) Znám pohled i z druhé strany. Paní klidně mohla mít nasmlouvaný pobyt jinak a jen ten termín zapomněla na bookingu vypnout Taky něco pronajímáme a jednou se nám to stalo taky. Okamžitě jsem těm lidem volala, vysvětlovala, omlouvala se. Resp. stalo se to dvakrát, jednou když jsme někam odjeli na delší dobu, si někdo rezervoval nocleh. Narychlo jsme museli shánět, kdo z kamarádů nám zajde hosty ubytovat. Od té doby si na to ale dávám zatraceně pozor! Ano, paní se měla chovat slušně, omlouvat se a nevyhrožovat, ale chyby se prostě někdy stávají, kdo je nedělá, že? Ano, booking v tomhle případě sežene jiné ubytování, rozdíl v ceně doplatí ta paní. Záleží na tom, kdo se chce o svá práva hádat, může.
|
|
Zufi. |
|
(9.6.2022 14:10:02) Zlatý cestovky Jak já tu už dostala x krát vynadáno, že jezdím s průvodkyní a ne přes bookong. Nelituji. MMCH , tenkrát jsem popisovala, jak kamarádka přijela večer s dětma na Makarskou přes booking a paní jí řekla, že nemá místo....děs, spali v autě.
|
Monika |
|
(9.6.2022 14:24:00) Zufi, víš kolik bych ti mohla vyprávět hrůzných zážitků cestovatelů s cestovními kancelářemi? V mé práci se bohužel setkáváme jenom se situacemi, které "nedopadly dobře", můj šéf na základě toho absolutně nechápe, že někdo je ochoten s cestovkami jezdit a těžko mi věří, že většinou to přeci jen dopadne dobře až velmi dobře nebo jen s nevýzamnými problémy. A stejné to bude s ubytováním přes Booking.com - měli jsme drobný problém jedinkrát z asi 20 případů. Za vším jsou jen lidé ...
|
|
Renka + 3 |
|
(9.6.2022 15:36:41) Zufi, já mám přes booking procestováno hodně a nikdy nebyl problém, za mě jsou docela spolehliví. Tady ten případ je spíš selhání toho ubytovatele. A problém se samozřejmě výjimečně může stát i přes dobrou zkušenost, jsme lidé, ne stroje.
|
|
Gladya, bývalá dasa, |
|
(10.6.2022 9:06:29) Nám se to stalo taky, ale během hodiny nám booking zajistil mnohem lepší ubytování. Za stejnou cenu. Ale je pravda, že to bylo jen jedno přespání při zpáteční cestě z jihu Itálie. Takže to nebyl tak velký problém. Ono s cestovkou to je někdy taky adrenalin. No, každému vyhovuje něco jiného.
|
|
|
Fern |
|
(9.6.2022 16:02:04) Booking.com využívám jen jako berlicku-na typy na ubytovko, rezervuji vždy mailem přímo v ubytovani; v naproste většině případů i cena tak byva mnohem příznivější pro mě než přes zprostredkovatele; a ještě taková dozera s nima,no to urcite
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(9.6.2022 16:09:55) Taky rezervuju na přímo. Ubytovatelé to preferujou.
|
|
|
|