smíšená třída, hlavní proti co se týče odkladu :
1. dítě má málo stimuů a většina z nich neodpovídá jeho věku a potřebám
2. učitelky se musí více věnovat malým dětem a ty starší bývají ponechány samy sobě
3. nápodobou se u dítě řečové vady spíše fixují, slyší u mladších dětí stejné chyby nebo podobné
4. a nepodložené leč vážné podezření - vysledovala jsem, že učitelky v MŠ, kde jsou smíšené třídy, velmi rády, hojně a téměř kvůli každé hlouposti doporučeují odklady - protože se staršími dětmi je lepší pořízení a každý odklad znamená menší počet nově příchozích tříleťáků - úvaha ode mne sice trochu jedovatá, ale podložená (nesoustavným) vypozorováním, že v MŠ, kde věkově smíšené třídy nesjo ua děti jsou rozdělené podle věku, doporučují odkladům méně. Možná vysvětlení jsou:
1. věkově smíšené třídy zpomalují vývoj předškoláků
2 učitelky chtějí co nejméně nových dětí, tak s esnaží si ty starší udržet pomocí odkladů
Jsem zvědavá na názory a zkušenosti Vás, ostatních.
Odpovědět