Báro, jinak jak jsem psala o stránku dozadu, docela vylejzá problém s hrubou motorikou. On má strašně slabý ruce - třeba ve školce vytlačují z modelíny, on nevytlačí...nebo kreslí přes propisovací papír, jemu se to nepropíše.
Neexistuje, že by šel na prolézačky, že by sednul na tříkolku (neušlape ji), že by se projel na koloběžce. Na druhou stranu nevím, na kolik je to tím, že má špatnou motoriku a na kolik tím, že on prostě nechce a bojí se
Proto jsem ráda za tu fyzioterapii, co mi tady poradila Kacislava, tak doufám, že se tam zlepší i v tom pohybu.
Snažíme se ted hlavně socializovat v té školce, ale zatím žádnej zázrak. Hlavně "normální" děti ho až tak neberou, prostě se ho na něco ptají, on bud neodpoví vůbec nebo jim to řekne, ale děti mu zas nerozuměj.. a pořád se ptají "co říkal, co říkal"..a za chvíli je to přestane bavit a prděj na něj úplně.
Myslím, že strašně moc dělá ta povaha..dítě, které třeba nemluví vůbec, nebo mluví blbě...ale je vůdčí typ, který se umí zařadit, to nemá tak těžké jako dítě, které je od přírody introvertní a bázlivé, a k tomu má ještě poruchu řeči a to ne zrovna lehkou.
Na psychoterapii jsme chodili chvíli, nicméně nám psycholožka řekla, že ona to už nevidí jako potřebné..že kdyby měl ze školky noční můry, nebo se pomočoval atd., tak to by problém byl.
On jinak do té školky chodí rád, těší se tam..ale prostě s těma dětma tam nijak extra nefunguje, jako zapojí se do toho, co mu řeknou učitelky nebo tak..ale jinak, že by se tam s někým kamarádil nebo si hrál, tak to vůbec
Sedí s učitelkama...
S porozuměním řeči problém nemáme, rozumí víc, jak někteří zdraví vrstevníci, i ty znalosti má mnohdy větší..ale zas na druhou stranu v tom pohybu a socializaci je těžce za nima