Ještě jedna poznámka - buď asertivní. Nenech se vmanipulovat do situace, že nevíš, co v nich dcerka dělala a podob. Skutečně máš nárok na reklamaci. Přiznám se, že už mě zklamalo tolik značkových bot - Baťa, Kilimanžáro, Essi, Sante - takže jsem začala praktikovat metodu, že po 2-3 měsících chození v botách je prohlédnu a naleznu-li rozlepené švy a podobně nemilosrdně reklamuji. Většinou jsem tak naštvaná (také nekupuji dětem 2x sněhule, sandále a podob. a zase nereklamuji bezdůvodně), že se mi nestává, aby mě vyhodili a reklamaci neuznali. U velkých řetězců je ta výhoda, že boty neposílají na opravu, ale opravdu nějakým způsobem vrátí peníze. Malé obchody pošlou boty na opravu a za 30 dní je vrátí "opravené", což je mi na houby, neboť musím koupit mezi tím boty jiné. Výsledek - dětské boty už bohužel po těchto zkušenostech kupuji téměř výhradně ve velkých obchodech (Deichman, Humanic atd.).
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.