Já objektivní vyložení historie neznám. I taková Bíá hora lze vyložit několikera způsoby a dítě nepochopí, že jde o jednu a tu samou událost . Ovjektivně v tomhle případě jde jen říct, kdo proti komu bojoval a kdo vyhrál. Ale proč se bojovalo a, co tomu předcházelo a co následovalo - to je už zamotané klubko.
S problémem vykládání minulosti se peru poměrně hodně často. Snažím se vysvětlit synovi zločiny komunismu. Vykládám mu, jak nikde v obchodech nic nebylo a vše se shánělo (včetně léků, koje.mléka, hyg.vložek...). Jak ten, kdo nebyl v KSČ měl smůlu. Jak se členství ve sraně muselo vypsat i na přihlášce na VŠ. Jak domovní důvěrníci donášeli, jak se pro názory zavíralo a v 50tých letech i popravovalo. Ovšem babička vykládá o povinné zaměstnanosti, školách a doktorech zadarmo, lécích za korunu. Podle babičky to byl ráj, podle mě tuhé vězení. A kde je pravda? Takový Grebeníček by podpořil babičku.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.