16.7.2014 9:36:51 H.
Re: Podmíněná reklamace - kolo
Před "nebo" se čárka nepíše. Co je tak složitého na tom pochopit, že "servis za 8 týdnů nebo po ujetí 1000km" znamená jít do servisu podle kritéria, které nastane dřív?
Jinak zákonné to je, všechny výrobky vyžadují pravidelnou údržbu, stačí si obvykle přečíst návod (včetně bot, kterými se někdo oháněl o několik příspěvků výše) a zanedbání údržby znamená porušení záručních podmínek. Pokud si výrobce / prodejce stanoví podmínku, že je u jeho výrobku potřebná servisní prohlídka, je nutno tuto podmínku dodržet, s tím ČOI ani přiblblý dTest nic neudělá.
Jinak pokud jde "jen" o vysypané ložisko a s prodejcem nebude rozumná řeč, zkuste navštívit nějaký cykloservis, podle mého názoru si s tím poradí, vadné ložisko vylisují a vymění za nové, dnes není vůbec žádný problém u specializované firmy koupit i velmi "exotická" ložiska. Jo a záruka na ložisko, jakožto náhradní díl, je skutečně ze zákona tři měsíce.
Odpovědět