Přečetla jsem si znovu zprávu a posudek z PPP a je tam uvedeno SPU dysortografie, dg. palatolálie, vývojová dysartrie - takže ne dysfázie.
To by mu podle toho co jste napsali neměla učitelka brát jako chybu, že nemá občas někde interpunkční znaménkko, chápu to tak?
V podkladech pro individuální vzdělávací plán mu uvedli v PPP:
Obecné metody: respektovat individuální tempo, oceňovat snahu
Specifické metody práce se žákem v ČJ: čtení po slovech, nácvik a rozvoj čtení s porozuměním, jiná forma diktátů, psaní diakritických znamének současně s písmenem (špatně ho to naučili, teď ho přeučujeme), sloh,
Doporučení pro výuku cizích jazyků - prodloužení přípravného období
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.