Re: Třeák se učí 3. rok AJ a nic neumí - co s tím?
Je to divné, to kadopádně. Měl by zvádat reagovat na základní otázky a mluvit v jednoduchých větách v přítomném čase. e to doma neumí/ nedokáe, můe mít spoustu příčin. Nechce se mu, má jinou výslovnost, neumí zrovna poadované slovo... Pokud to neumí vůbec, ani ve kole, třeba mají velmi početnou skupinu, kde se dítě během hodiny dostane ke slovu jednou dvakrát, můou tam být slabí áci, kteří brzdí výuku, třeba to pravdu učitelka patně učí... Já si úplně dovedu představit tu situaci s albem, kdy kadý něco prezentoval, zbyly na něj dvě minuty z hodiny a i kdy mu učitelka slova collect stamps řekla, jednou to dítěti rozhodně nestačí, aby to vědělo dlouhodobě. Upřímě, pokud se ten třeák setkává s cizím jazykem 3x 45 minut týdně ve skupině třeba 18 dětí, z toho času se musí ukrajovat na řeení kázně, nepřipravenosti, přeskupování do skupinek, vysvětlování her, dětem dost trvá, ne si třeba jen otevřou učebnici na potřebném místě, mají potíe i s četinou, nato s cizím jazykem, nejdou čekat zázraky.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenějí jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, pouijte Rýmovač.cz.
Vechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich pouívání je plně ve vaí odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vaeho nebo vaich dětí je nutné vdy řeit s vaím lékařem.