Re: Třeák se učí 3. rok AJ a nic neumí - co s tím?
Dámy, nenapsala jsem, e nechci domácí úkoly. Napsala jsem, e docházím k poznání, e bez nich to nepůjde a zařídím se podle toho. Jen bych ocenila, kdyby to byly úkoly, u kterých si můeme říct větu a ne vybarvit obrázek
e jsem tomu dala anci bez domácího procvičování bylo asi dané mou naivní představou, e kdy se dítě můe naučit násobilku nebo vyjmenovaná slova, ani by mu rodič stál kadé odpoledne za zadkem (co v naem případě tak je), e by se analogicky mohlo něco málo naučit z cizího jazyka.
Plynulou konverzaci fakt neočekávám, na to ta hodinová dotace zase tak velká nebyla (1. třída 1x rýdně, 2. a 3. třída 3x týdně) Ale sloit jednoduchou větu bych teda očekávala. Kdy se učí barvy nebo dny v týdnu, proč by se to neměli naučit rovnou ve větách typu "Tohle je červená" a "Dnes je pátek"? Je to daleko přirozenějí, ne se prtat telefonní seznamy slovíček. Vdy to vidíme na malých dětech, kdy se učí mluvit. Rovnou celé fráze, napřed kratičké, pak delí, a slovíčka postupně podle toho, jak častou jsou pouívaná. Umělé roziřování slovní zásoby prtáním a dril gramatiky patří a tak do kategorie 12+.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenějí jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, pouijte Rýmovač.cz.
Vechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich pouívání je plně ve vaí odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vaeho nebo vaich dětí je nutné vdy řeit s vaím lékařem.