Pumo, tak minimálně bude muset řešit situace, které předtím řešit nemuselo. Což sice nemusí být hned "problém", ale zbytečná práce navíc určitě. A je jedno, jestli má to dítě deficit v socializaci směrem k dospělým nebo k dětem/vrstevníkům. Tady dost často padá argument, že školka/škola je uměle vytvořené prostředí, že se dítě v dospělosti nestýká JEN s vrstevníky atd.; jasně že ne, ale bude se s nimi stýkat TAKY. Pokud tedy nebude zavřené doma až do penze. Moje dítě třeba má "problém" s vrstevníky, od školky. I teď na druhým stupni líp vychází s učiteli než se spolužáky. Resp. ne problém v pravým slova smyslu, ale interakci s nimi zvládá hůř, protože je trochu jinej, má jiný zájmy, jiný myšlení. Neumím si představit, jaký by to bylo, kdyby nechodil do školky nebo měl třeba na prvním stupni domácí výuku a pak šel na druhý do normální školy. Takhle ho ti spolužáci už znají a berou ho jinak, než kdyby se tam objevil ve chvíli, kdy ti ostatní už nějak socializovaní (sžití) jsou.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.