7.7.2015 15:36:10 peps
Reklamace v kadeřnictví
Nikdy jsem nezažila, neřešila, uvítám proto vaše rady a zkušenosti.
Dcera si přála obarvit vlasy. Pův. barvu má špinavě blond. Asi před rokem a půl měla melír, chytl krásné, nic žlutého. Na podzim si nechala udělat něco jako ombré, cca 30cm svoji barvu, dalších 20cm světlejší. Opět zádný problém.
Dnes jsem ji tedy vzala do kadeřnictví, její přání bylo mít jednolitou, světlou blond. Výsledek je dvoubarevný žluto oranžový hnus. Když jsem na to nevěřícně zírala, kadeřnice mi sdělila, že to líp nešlo. Na moji poznámku, že toto je třetí barvení v životě a vždycky to šlo a že ani mně nikdy nikdo nic podobného na hlavě nevyrobil, mi nabídla 30% slevu. Kývla jsem na to a zoufale přemýšlela, kdy, jak a kde to necháme spravit.
U pokladny mi namarkovala plnou cenu, asi 1200kč. Na můj dotaz kde je ta sleva řekla, že zapomněla a už to nmůže vystornovat, protože to neumí. Řekla jsem, že je to její problém, ať si poradí. Zavolala tedy do Prahy na ústředí a nechala si poradít, jak se dělá storno. Koukkám na druhou účtenku a vidím slevu 10%. když jsem připomněla, že mluvila o 30%, milá kadeřnice ve věku mých starších dětí mi sdělila, že mi taky nemusí dát žádnou slevu. Odpovědná vedoucí má dovolenou.
Jaký byl podle vás správný způsob řešení situace?
Odpovědět