7.7.2015 16:21:14 Marika Letní
Re: Reklamace v kadeřnictví
Já jsem jednou reklamovala. Junior kadeřnice (nikoliv řetězci, ale v renomovaném kadeřnictví) nějak nepochopila co chci. Místo tmavých melírů udělala světlé. Přitom já chtěla tmavé, protože jsem chtěla ztmavit už moc prosvětlené vlasy. Jednoduše jsem už byla moc blond a chtěla zpět víc původní barvy. Výseledek byl opačný, ještě víc blond. A navíc to chytlo do zrz, prostě to neuměla. Tak mi to předělala zkušenější, za stejné peníze. Jen jsem se bála, že to několikeré barvení moje vlasy nepřežijí.
A jednou jsem viděla paní, co přišla zpět druhý den a reklamovala špatně ostříhané vlasy, taky opravily, zdarma.
Na místě zakladatelky bych neplatila. Kdyby mi místo omlouvání kadeřnice řekla, že mi taky slevu nemusí dát, na to bych opáčila, že jí taky nemusím zaplatit a měla bych se k odchodu.
Odpovědět