Re: Mám obavy ze společného vzdělávání
Yuki,
zapomínání řeším tak, že si u sebe dělám čárky (za věci, co fakt potřebuje, tzn. učebnice, prac. sešit, sešit nebo úkol). Po třech píšu rodičům informaci, že dítě bylo 3x nepřipraveno, aby mohli trošku případně dohlédnout, pokud o to stojí. Neberu to jako poznámku, ale jako info pro rodiče. Jsme povinni informovat.
Pokud jsou to drobnosti typu slovníček, pastelky, tak to neřeším, to může mít společně se sousedem. Takže zrovna to pravítko bych viděla jako drobnost, kterou můžou mít dva dohromady.
Ale u nás děti moc nezapomínají (oproti tomu, co jsem zažila dřív, je to fakt zlatý). Nejhorší zapomětlivci u mě mají za 3 měsíce 4 čárky, což nevidím jako problém. Jednou za měsíc může zapomenout fakt každý.
Pokud jde o psychiku dítěte, myslím, že ji nenaruší čárky, tečky nebo razítka, ale spíš tyjátr, který kolem toho učitel spustí. Takže pokud k puntíku patří i seřev, jasně, že to s psychikou dítěte zamává. Já beru zapomínání v klidu, děti vědí, že když se omluví, není problém, takže jen případně nadělám čárky, a jede se dál.
Odpovědět