Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
nemyslím si, že prohra. Má několik výhod, který zřetelně vidím. Nikde takový výhody nebude mít. Mohla byhc jmenovat:
-zájem o dítě
-komunikace na nesrovnatelný úrovni
-klid,klid,klid...
-možnost rozhodnout se kdykoli,jestli si chce nebo nechce opravit známku-takže zase klid, bez zbytečnýho stresu
-a matika a čeština se vyučuje dobře, to můžu porovnat.
takže se nebojim.
Jen-je prostě rozdíl, jestli jde o dítě v první,druhý nebo pátý třídě. ta pátá třída je tam průkopnická, nejstarší a je tam víc dětí, který vyžadujou víc práce. Což trochu brzdí.A trochu brání větším výzvám.
Ale jsem si jistá, že i tak by to rozhodně nebyla žádná tragédie, pro D. možná naopak, třeba by bylo víc energie na to,aby se naučil nějak normálně prakticky fungovat
navíc matikář sliboval daleko větší akademickou úroveň, na druhým stupni, že prej první stupeň mají schválně pojatej tak, jak ho mají. Čemuž se vůbec nebráním, naopak, mám na první stupeň požadavky takový, že je tahle škola rčitě splňuje
Odpovědět