30.1.2016 20:00:22 Lída+2
Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
Milado, ano bylo...speciálně zapsáno, odesláno a čekalo se ny vyhodnocení..rozebrané do posledního detailu, nebo jak to nazvat.
nejprve psali češtinu, pak měli asi 15 minut přestávku, psali matiku a o něco delší přestávku a pak ten všeob. přehled....to třeba vím, že mi zděšená uča říkala, že syn to strávil skoro celé na chodbě,aby nerušil ostatní....
My dostali domů A3: tam byl každý předmět rozepsán, procento- Matika 86%, všeob. přehled 98% a čeština 75%. Pak takové sloupečky na jednotlivé věci od matiky a zbytkui....třeba slovní zásoba ....a podobně, tam to bylo taky rozebráno na ty jednotlivé věci....takže víme asi co chybělo tenkrát v té matice k lepšímu procentu, kde je ten nejslabší bod....opět to samé v češtině....pak slovně rozebráno, pochváleno, co se fakt hodně povedlo na co se zaměřit,aby se to zlepšilo.
Před X lety jsme to tady asi rozebírali, psalo to pár dětí, ale nevím čí...možná Lízy....
.....jenže osobně si myslím, že pokud Monty má tyhle výsledky z páté třídy a doteď se neobtěžovala s těma výsledkama cokoliv dělat- doučit ho co neumí(odůvodněním, že se mu nechce, je prostě směšné)....navíc je to 2 roky staré......,ale bylo by zajímavé, kdyby z toho opsala aspoň ty procenta......
Odpovědět