Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
"jednou jsem pouze někde konstatovala, že je smutné, když se při vzdělání hodnotí výš šprtání než intelekt. "
Tak tohle mi přijde dost urážlivý, jako by všichni ti, co se někam dostali, byli blbí a svoje znalosti měli jen"našprtané", zatímco mladí géniové vycházejí naprázdno, protože nejsou ochotni se šprtat.
Sorry, ale to mi přijde jako kyselé hrozny - ti fakt dobří musí být jak chytří, tak se učit - a říkám UČIT, tj. tak, aby to pochopili, nikoli se šprtat nazpaměť něco, čemu nerozuměj.
Někdo hloupej, kdo se jen šprtá, nikdy nedosáhne špičkovejch výsledků, ale někdo chytrej, kdo na to kašle, taky ne, chápeš to?
ono to šprtání jde jen do určitý úrovně, pak přijde kosa na kámen, myslíš, že to ti kantoři nepoznaj?
Odpovědět