4.1.2017 12:57:53 OČKO :)
Komunikace rodič x škola
Ahoj, prosím především paní učitelky prvního stupně o vysvětlení, jaký systém hodnocení používají?
Dcera - 2. třída je hodnocena v ŽK i na jednotlivých testech 1.
Na třídních sch. bylo probráno, že celá třída je pomalejší a paní učitelka musí vše 6 - 8x opakovat. Dcera byla hodnocena - bez problému, chválím. Nenapadlo nás ptát se tedy, jestli je někde nějaký problém. P.uč. vede děti k samostatnosti, takže nám dcera nevyřídila - nepochopila, že má doma vyřídit - že jí nejde jedna látka z ČJ.
My s ní doma učivo průběžně probíráme a zrovna toto učivo jsem vyhodnotila, že s drobnými chybkami umí, ale trénuje se dál.
Prý to probírají už rok. Před Vánoci prý p. uč s dcerkou probírala v čem dělá chybu - ale to ona ví, prostě ty chyby dělá přes veškerou snahu.
Včera přinesla poznámku do ŽK - po prázdninách první den ve škole - že NEUSTÁLE dělá chyby v tom a tom. Tu samou poznámku dostalo 10 dětí z 20. Dcera k tomu podotkla, že byla paní učitelka vzteklá - už dříve jsme domů dostali lísteček, na kterém bylo napsáno, že děti "nic nedělají a jen se vymlouvají a diví". Tato slova tam byla použita. Opět bylo jasné, že byla p. uč. nakrknutá.
S p. uč, jsem se po úmorné hodině domlouvání dobrala k tomu, že si s dcerou promluví na téma, že to není poznámka, ale jen zápis pro rodiče - oznámení. To se mi ale nelíbí, protože na tato oznámení nám sama paní učitelka navrhla deníček, kde jsme měli komunikovat o případných problémech. Bohužel je prý má chyba, že vnímám poznámku v ŽK jako poznámku.
Dcera nemá problém přijmout oprávněnou kritku, ale tady se sekla, protože nechápe, proč za jeden článek s jednou chybou - poznámka.
Já jsem ji jen uklidnila, že se zeptám p. učitelky. Nikdy před dětma neprobíráme nic o chování učitelek bo si myslím, že mají těžkou práci - to není vlezdoprdelismus, to si opravdu myslím. Ostatní děti mi občas poznámku přinesou, vždy je důvod - chytneme se za nos a sklapneme - bývá to za zapomínání, prostřední dcera je na to expert.
Ale z jednání s p. uč. mám pocit, že jsem hysterka. Jenže já si myslím pravý opak. Tož a co včil?
Je opravdu normální, že má děcko samé 1, různé pochvaly psané i vyřčené a najednou sprcha v ŽK? Proč se nepoužívají ostatní známky? Prý že je to proti přesvědčení p. učitelky - nerozumím tomu.
Odpovědět