2.3.2017 20:26:29 00
Re: Plán podpory - co škola (učitelka) a co rodič, dítě?
Poradna je na konci května.
Já o tom uvažovala už v 1.třídě. Ale tápala jsem, jestli má syn problém nebo je to jen velkým skokem z MŠ do školy. Něco dal bravurně, jindy hodně tápal. Jisté chyby se opakovaly. Učitelka mi nic určitého neřekla. Jen max. že se nesoustředí, vrtí na židli, neví kde čtou. A že má pronikavý hlásek. Problémy přičítala stěhování.
Před vysvědčením teď v pololetí dobrý. A pak víc trojek z diktátů, ten výkyv v matematice.
Proto jsem napsala jí a ředitelce (má kluka na Aj) že ho budu obj.na vyšetření, že už se mi to nezdá. A na to konto mi odepsala, že se mnou o tom chtěla taky mluvit a že souhlasí.
Na roztěkanost, odpoutatelnost si stěžovaly obě dvě.
Prostě jak na houpačce. Dys měl, má jeho otec. Dle učitelky to není trvalý problém, dá se ho zbavit tréninkem.
Odpovědět