Re: Třeťák - hraniční ADHD + dysgrafik, dysortografik
Nemá syn v doporučení třeba používání přehledů učiva? Že by si ty starší věci mohl dohledávat?
Rozhodně tady ti těžko někdo vysvětlí proč vaše učitelka známkovala tak, jak známkovala. Opravdu se zkus domluvit s ní.
Ještě mě napadá - to, že neumí psát slovní hodnocení, není důvod proč by ho syn nemohl mít. Samozřejmě kvalita asi bude na pováženou. Ale zkus kouknout do vašeho školního řádu, mělo by tam být napsáno jak a kdy je možno žádat o slovní hodnocení. A pokud rodič požádá, škola mu vyhoví. Tam není možnost "mně se nechce" nebo "to neumím".
Navíc poslední dobou se čím dál více doporučuje formativní hodnocení, u dys- obzvlášť. Když to zjednoduším, tak zhodnotit, co zvládl, co se povedlo, srovnat s tím, co už uměl dřív (tj. o kolik se OPROTI SVÝM PŘEDCHOZÍM VÝKONŮM zlepšil / zhoršil) a doporučit, na co se zaměřit dál.
Odpovědět