Ruska byla proste zvykla na JINY SYSTEM ve skole. Jeji zkusenost s disciplinovanymi na slovo poslusnymi/trestanymi detmi - naprosto rozlisna od zaku tady u nas. Nebyla vubec pripravena na to, ze deti nebudou reagovat tak, jak mela nastudovano/zkusenost z Ruska. (=viz rozdily mezi skolami a ocekvanim, ze ano). To je taky jeden z duvodu, ze vzdelani a zkusenost z nejake jine zeme nemusi byt kompatibilni s pozadavky v novem zamestnani v jine zemi.
Jelikoz nebyla na situaci pripravena a zrejme se ji ani nesnilo o tom, ze by neco podobneho bylo mozne, reagovala tak, jak zrejme resila situaci doma - zarves, dite poslechne. Ale ne svedske.
Na svedske deti se nerve, a to ani doma. Se svedskymi detmi se diskutuje. Jsou k tomu vedeny od malicka. Spolurozhodovat. Ovsem deti z jinych zemi, ktere maji diskutovat/spolurozhodvat absolutne nevyciti tu hranici "vocat az pocat" a jdou hodne pres (na coz opet nejsou zvykli svedsti ucitele a okoli… cili opet jiny problem)
Ale svedsti rodice nevybehli do skoly si okamzite stezovat ne desnou ucitelku.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.