5.2.2021 17:12:37 babi_
Re: Využili byste možnyuost docházky potomka do devítky, pokud by se ho netýkal Cermat?
Monty, pod pojmem hlavohruď si konkrétního představit neumím nic, abstraktně tuším, že by to mohla být nějaká kombinace hlavy a hrudi (oba pojmy jsem pobrala v dětství, hlavu daleko dříve), možná kdybych ten hmyz, který má hlavohruď viděla, tak bych dokázala odhadnout-ukázat, která jeho část to je. Úplně stejně to mám s podmětem a přísudkem, prostě pojmy, pod kterými se dají v dané větě dohledat-odhadnout konkrétní slova, pokud tam jsou. K čemu je dobré vědět u nějakého hmyzu, co je hlavohruď, a k čemu je dobré vědět v nějaké větě, co je podmět, to je otázka další... ale valný rozdíl v tom nevidím.
Nějakou tu abstrakci děti zvládnou
![~;)](/g/s/2.gif)
Odpovědět