Okolík, při rodičáku už na podzim mi řekla. Že jí strašně mrzí, že se jí v té třídě nestihnou všichni projevit jak by potřebovala. a je ráda za tu možnost, kterou nyní dostala.
A to samé jsem se dověděla s jinou angličtinářkou na hodinové schůzce ve škole je to 4-5let, kdy si dáma zapomněla přečíst papír z PPP a byla jsem tam tepána za synovo písmo.
O hodině se projevuje 3-5 lidí nejlepších ze třídy, zbytek je bez šance, nebo skoro bez.
Hodiny angličtiny probíhají ve škole + - vlastně jako za nás ruština.
A ta dáma mi před lety řekla, že ona nemá kdy syna zkoušet ústně, že znalosti se zkouší testem. Na manželovo , že je to jazyk a mělo by se hlavně mluvit mu, řekla, že jsou osnovy a ty sešity musí být vyplněné, rodiče by si stěžovali, že se nepoužívají, když jsou drahé.
A ona, že zkouší nerada ústně, že když pak někdo něco řekne špatně, zbytek se chechtá a z toho má pak problém cokoliv dalšího dostat.
A pak ještě manželovi řekla, že když se na něco zeptá , hlásí se ji 2-3-5 stále stejných lidí a ten zbytek se ani nestihne přihlásit. A když vyvolá někoho jinýho, tak si na ní pak maminky snaživých slečen stěžují, že ignoruje, že se hlásí.
Ale jo tomu bych věřila, ta jejich třída má opravdu podivný rodiče.
a pak se tu Analfabeta tuhle divila, že někteří nic neumí. Když na ně někdo promluví, mají totální blok ze školy, proto nemluví.