| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Zvláštní praktiky České pojišťovny

 Celkem 25 názorů.
 Persepolis 


Téma: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 8:37:08)
Minulý rok jsem rušila povinné ručení u České pojišťovny a přecházela k jiné. Výpověď jsem psala k datu výročí a dávala jsem jí, jak většina pojišťoven chce, 8 týdnu před. Teď mi přišel od České dopis, že jim od 15.11.2012(datum toho výročí) dlužím pojistné. Tak jsem tam volala a oni mi řekli, že podat výpověď nestačí(osobně jsem jí dávala a podepisovala na pobočce), že chodí ještě jakýsi ověřovací dopis,kde potvrdím, že na té výpovědi opravdu trvám, který se musí podepsat a poslat. Nevím, nic mi nepřišlo, anebo jsem to přehlédla, zrovna jsme se stěhovali, ale přesto to nechápu. Proč mám podepisovat výpověď ještě jednou? To se jako chce pojišťovna ujistit, že jsem nebyla pod vlivem alkoholu, když jsem tu výpověď podávala poprvé? Anebo, že jenom člověk mdlého rozumu by odešel od tak úžasné instituce, jako je Česká pojišťovna? Máte někdo podobnou zkušenost? Mám doplácet 2700,-Kč
Jsem fakt vytočená!!!!
 Sam01 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 8:40:46)
Tak tohle se m nikdy nestalo. Stačilo smlouvu normálně ukončit na pobočce. Žádný další potvrzovací dopis ani nepřišel.
 Persepolis 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 8:45:27)
Sam, netuším jestli nemají nějaká nová pravidla. Schválně jsem prohrábla papíry a našla kopii té mé podepsané výpovědi ověřené razítkem pojišťovny. V pátek jsem volala, na nějakou jejich infolinku a operátorka tam mlela něco o dalším dopise. No nic, dneska nemám čas, ale zítra beru papíry a jdu s tím přímo na pobočku, tak uvidíme v čem je zakopanej pes. Rozhodně se mi nechce nic doplácet. Od toho 15.11. to už platím jiné pojišťovně
 Persepolis 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 8:46:37)
Možná jsme si s tou operátorkou pořádně nerozuměli a došlo k nějaké chybě na straně pojišťovny, protože upomínka mi opravdu přišla.
 Blanka, syn 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 8:52:52)
Mamce se stal podobný nesmysl při výpovědi pevné linky od T-mobilu. TAky poslali doporučený dopis, dke chtěli potvrzení již potvrzeného, jinak prý výpověď neplatí :-(. Jsou to všechno zmetci...co i na tomhle vydělávají...~o~~q~~q~
 Haaribo 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 9:50:38)
Ono to není ve smluvních podmínkách, ale my to třeba měli drobným písmem napsáno na výpovědi smlouvy, kterou jsme podepsali na pobočce...samo jsme si toho nevšimli, ale ani tak mě to nezajímalo.
 Zd a tři 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 9:08:26)
Jo, mám. Rušila jsem 3 pojistky, něco podobnýho jsem nazažila. Ač jsem se opakovaně ptala, jestli něco nemám doplácet, přišla mi upomínka, že dlužím něco kolem 1000 Kč a že to postoupí exekuci. Na opakovaný dotaz, jaktože tem něco dlužím, když jsem se ptala atvrdili mi, že nedlužím, mi nakonec řekli, že se musím ptát na kadou smlouvu zvlášť...
Ještě po těch 2 letech jsem tak vytočená........ Už u nich nepojistím ani kočku.
 Xantipa. 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 9:46:52)
Jo přesně, dřív podle r.č. našli všechny smlouvy, teď prý ne a má si každý evidovat všechny smlouvy. Zrušila jsem tam, co šlo, protože takový služby jsou na nic.
 Haaribo 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 9:41:44)
Měli jsme to podobně se zrušením dynamiku...byli jsme osobně na pobočce, pak nám volali, jestli fakt chceme smlouvu zrušit a pak jsme ještě měli poslat zpátky nějaký canc...na ten nedošlo, děsně jsme se s nima pohádali po telefonu s tím, že nejsme nesvéprávní a pokud se osobně dostavíme na pobočku, beru to jako nejvíc...má to největší váhu a jistotu, ne jako po telefonu a písemně. Radím nedat se!!!! Pakáž jedna!!!! ~o~
 vasaja 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 13:02:29)
~:-D~;):-)~f~
 Xantipa. 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 9:45:13)
Je to nová praktika, taky jsem rušila přímo na pobočce a musela tam znovu - fakt mě vytáčeli a na té jejich lince jsem se zeptala, zda se to nahrává, prý jo, tak jsem jim řekla, co si o tom myslím. Sice slušně, ale důrazně. Takový služby ať si strčí kamsi. navíc na pobočce mi vůbec neřekli, jak to probíhá a navíc při zrušení smlouvy mě ujistili, že to je vše. A nebylo. Ať jdou do háje.
 Duhová + kulička 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 10:23:53)
Podle mne se Česká pojišťovna tímto způsobem snaží vytvářet dlužníky již dlouhou dobu. Patrně jim to dobře sype...

Mně se stalo, že jsem tam vypovídala úrazové pojištění. Paní na pobočce mi řekla, kolik přesně ještě budu platit (ověřovala si to ještě telefonicky na nějaké jejich centrále či co) a do kdy to mám poslat. Vše jsem udělala podle instrukcí. No co se nestane. Za pár měsíců mi přišel dopis, že jim dlužím x Kč (bylo to do stovky) s tím, že mě zařadili do nějakého jejich registru dlužníků! Vytočilo mě to do běla! Volala jsme jim na linku, tam mi paní vysvětlila, že jim dlužím ještě těch x Kč a že když to zaplatím, tak mě z registru dlužníků vymažou, prý vznikla nějaká chyba při vypočítání doplatku pojistného. Řekla jsme jí, že peníze pošlu obratem, ale že požaduji potvrzení na papíru o bezdlužnosti k ČP. Na to mi paní řekla, že si pro to musím dojít na pobočku. Došla jsem tedy znovu na pobočku a tam paní zvedla telefon, zavolala zase na nějakou jejich centrálu a že mi prý to potvrzení pošlou. Proč já jsem to musela obíhat osobně, to nikdy nepochopím. No a co se nestalo? Myslíte, že mi to potvrzení poslali na moji adresu - na tu, kterou jsem tam měla aktualizovanou již posledních asi 10 let, na tu, na kterou mi přišla upomínka o dluhu a na kterou chodily různé reklamní bláboly??? Ne, poslali mi to na první historickou adresu, kterou jsem tam kdysi hlásila, když jsem si u nich zakládala první potvrzení. Že prý mají různé databáze a v jedné měli ještě moji historickou adresu!!!!!!!! Profesionalita houpacího koně!!!!! ~o~

Po této zkušenosti jsem se s manželem sebrala a zrušila u nich všechny smlouvy a už mě tam nikdo neuvidí.
 Duhová + kulička 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 10:25:27)
*zakládala první pojištění (ne potvrzení)
 Haaribo 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 11:05:49)
Mě takhle připravili o cca 3000, jejich externí zaměstnanec nám měnil smlouvu za novou, jenže starou neukončil - což jsme netušili a na konci roku nám přišlo, že jsme dlužníci, fakt super! A ve finále jsme se dozvěděli, že onu dotyčnou vyrazili, protože bylo víc takových. Moc by mě zajímalo, co je ještě povinností jejich klienta...to si opravdu mám všechno hlídat do posledního roku, k čemu ty svoje zaměstnance platí???
 Persepolis 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 11:11:23)
Tohle se nám stalo taky. Externí zaměstnanec cosi popletl a nám přišlo od nějaké pojišťovny právní ochrany, že dlužíme za povinné ručení. Bylo to rozepsané po dnech a za 2,5 měsíce to dělalo asi 4 tis.
Nakonec jsme neplatili nic, ale platil to ten finanční poradce, přes kterého jsme pojištění uzavírali. Měl na to nějakou pojistku. A ještě, že byl tak solidní.
 Černá kronika 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 11:39:01)
Mám úplně stejnou zkušenost. Byla to milá paní Netušilová, dodnes si pamatují její jméno.
 luthienka 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 12:17:53)
S Českou pojišťovnou se nedomluvíš... Na manžela si někdo podepsal smlouvu o pojištění z odpovědnosti - upozorňuji, že někdo (zřejmě obchodní zástupce) zfalšoval jeho podpis! A přesto byly tahanice o ukončení smlouvy.
Velký problém jsme měli i u pojistky na auto - odmítli nám dát papír, že dosavadní průběh je bezškodní.Prostě česká pojišťovna nikdy víc.
 Paulis 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 14:07:27)
Tak mně tam zničehonic naskočila pojistná událost.
Zjistila jsem to po přechodu k jiné pojišťovně kde jsem tvrdila, že to není možné a jak mi bylo řečeno, děje se toto normálně.
 MartinaNov (dva rošťáci 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 18:09:17)
taky jsem se teď nervla, na pobočce jsem dávala zvýšení pojištění, žádná jiná změna. Přišlo potvrzení od pojišťovny a já si čirou náhodou všimla, že nám změnili způsob platby, původně SIPO, nyní trvalý příkaz. Jelikož jsem si všimla náhodou, zjistila bych to opět až po pár měsících, kdy bych byla vedena jako dlužník.
Samozřejmě jsem hned zatepla volala na jejich call centrum, ať nám změnu, kterou jsme nevyžadovali upraví. Slečna se hádala, že to tam prý je, že vidí, že jsme změnu chtěli a máme si to jít upravit na pobočku. Tak jsem jí řekla, že nikam nejdu, že jsme žádali jen navýšení a ne změnu platby. Nakonec teda otráveně řekla, že prý ze vstřícnosti pojišťovny vůči zákazníkovi. Tak jsem ji upozornila, že moje vstřícnost je, že pojistku ihned neruším!!!

A závěr: včera jsem našla kopii žádosti: U změny plateb bylo proškrtnuto. Takže blbé kecy a nekalé praktiky, samovolně si mění způsob platby a klientům chtějí dělat pakárnu.
 štěpánkaa 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 20:13:38)
vypovídala jsem asi před 2 lety, výpověď jsem učinila písemně na pobočce, ale pak mi ještě nějaký ukončovací dopis přišel poštou po ukončení platnosti ve znění, že je ukončeno a že tam už nic nedlužím a tak. ale nic, co by ovlivnilo tu výpověď, tak paltila. Ten dopis jsme si hlídala, viděla jsme těsně před tím paní, co se dostala do exekuce, protože měla "dlužné pojistné" z pojistky, kterou považovala za ukončenou a nevěděla, že tam ještě má něco doplatit (aspoň to říkala)~d~
 ChemicalJane + 4 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(28.1.2013 21:12:30)
měli jsme obdobný problém s ČP ohledně majetkového pojištění - konkrétně pojištění domu a bytu.. byly jsme s mámou osobně na pojišťovně, ne u přepážky, ale u poradce "uvnitř", strávily jsme tam s tou paní asi hodinu.. vše bylo v pořádku, máma podepsala asi milion dokumentů.. po roce přišlo,s tejně jako tobě, že máme doplatit dlužné pojistné... zašly jsme tam, ejště asi 3x, než konečně pochopili v pojišťovně skutečnost, že pokud ěnco ruším přímo u nich a oni mi NIC NEPOŠLOU, že jaksi netuším, že mám jetě cosi, byť sebedůležitějšího, podepsat... výpověď jsme dělali půl roku předem, abychom náááhodou něco neprošvihly... no byla jsem velice nepříjemná, máma nas...tartovaná, paní se odmítala vzdát, nakonec na té třetí schůzce jsme tam byly já, máma, poradkyně, nadřízená a na telefonu ještě té nadřízené nadřízený a až po tomto telefonátu, kdy jsme tam už dost ječely, že opravdu nic doplácet nebudeme, že vše zrušili... že nechápeme, když jsme rušily 3 pojistky najednou, proč při stejném postupu se 2 zrušily naprosto v pohodě jen s tou jednou byl šílený problém....

vrcholem bylo, když mámě přišlo loni od ČP, jestli náááhodou nechce u nich uzavřít pojištění majetku.. přišlo to celkem 3x vždy s agresivním dopisem "uhraďte do XY, jinak nebudete pojištěni" - tak jsme napsaly velice agresivní dopis, ať okamžitě vyřadí máminy osobní údaje z evidence a nepokouší se nás nadále kontaktovat, že si to výslovně nepřejeme. zatím ej klid...

ČP je tak ***** pojišťovna, že i kdyby měla sebelepší produkt, už jen z toho, že je to ČP bych si to neuzavřela.. to budu raději nezajištěná než "zajištěná" u nich...~l~
 Pištová 


nemají chování....už nikdy víc 

(28.1.2013 22:26:47)
Minulý rok jsme se s manželem rozhodli zrušit Dynamik, protože jsme chtěli přejít k Alianzu(nabídli nám výhodnější podmínky)
Po příchodu na pobočku mě úřednice oznámila,že ihned na přepážce se smlouva nedá vypovědět(mají nové podmínky-utíkají jim klienti,tak jim to znepříjemnují)musela jsem podepsat papír Žádost o zrušení smlouvy, kde bylo mimi jiné napsáno,že si přeji využít službu, že tým specialistů se mnou pořeší zrušení smlouvy.Bez toho to jakože nejde.Vytočená jsem ten papír podepsala a pak si ho detailně pročetla a malým písmem tam bylo napsáno, že mě telef.bude kontaktovat člověk,který to má na starosti a za tím bylo, že pokud mě nezastihne, tak se tato žádost ruší a smlouva pokračuje vesele dál.Takže jsem okamžitě volala na jejich bezpl.linku, že nemám čas číhat na telefon, jestli mi někdo náhodou nebude volat a at mě tam přepojí okamžitě.Po přepojení mě půl hodiny přemlouvali, ať smlouvu neruším, pořád dokola jsem vysvetlovala,proč to ruším a že nechci nic jiného uzavírat...bylo to dost ponižující.Když pochopila, že opravdu nic, suše mi zdělila, že pokud mi do 14 dnů nepřijdou papíry o zrušení,které musím podepsané poslat zpět,mám si znova zavolat,že smlouvu ruším.Jako perla na závěr-protože všechny platby máme navedené na SIPO, nemohla jsem si zrušit strhávání pojistného(u SIPA to nejde)tak mi ještě 2x po zrušení smlouvy strhli měsíční pojistné...které mi sice po měsíci přišly složenkou zpět, ale snížené o částku 2x 24kč za náklady české pojišťovny.Opravdu už nikdy více.....~o~
 Jan Marek 
  • 

Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(29.1.2013 9:33:19)
Dobré dopoledne,

mrzí mě situace, kterou popisujete. Vzhledem k tomu, že neznám detaily vztahující se k Vašemu problému, prosím, ozvěte se kolegům v Týmu stížností (stiznosti@ceskapojistovna.cz), jsou připraveni Vaši situaci řešit.
Podstatné je, abyste jim do e-mailu uvedla základní podstatné informace - tzn. minimálně číslo pojistné smlouvy k povinnému ručení a ideálně také e-mailový a telefonický kontakt na Vás.
Věřím, že tato situace má řešení a kolegové Vám také vysvětlí, jak k ní došlo.

Zdraví Vás Jan Marek, Česká pojišťovna
 Duhová + kulička 


Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(29.1.2013 9:57:54)
Dobrý den,

po přečtení všech předchozích příspěvků jste nejspíš sám pochopil, že o kontakt s ČP tu již nikdo zájem nemá. Není nad vlastní zkušenosti.

Věřím, že máte tým lidí na lámání lidí do super hyper mega výhodných a jedinečných nabídek, stačí jen kontaktovat jakési rádoby centrum stížností že, ha ha ...

 Karel 
  • 

Re: Zvláštní praktiky České pojišťovny 

(5.5.2013 14:05:34)
Podle vlasntích zkušeností se Česká pojišťovna navenek snaží vyvolat dojem jak jí jde o klienty. Ve skutečnosti jde jen a jen o peníze. Za každou cenu. Má dokonce své vlastní interní centrum stížností. Každý si může domyslet jak jeho stížnost vyřízena, když si stěžuje na to že ho Česká pojišťovna obrala, nebo se ho snaží obrat. Přijde mu ujištění, že je Česká pojišťovna nejlepší a jde jí o klienty. Potrestá jenom toho svého zaměstnace, který Vás patřičně "neoškubal." O tom se ale nikdy nedozvíte. Při současné konkurenci pojišťoven je tohle tah do pekel. U České pojišťovny zůstávají především Ti, kteří byli zvyklí z dob minulých, že je jedinou pojišťovnou na trhu a jedinou pojišťovnou, která nemůže krachnout. Na současný nehostinný trhu je však příliš megalomanská, s honosnými sídly, počty manažerů a jejich vysokými odměnami. Jejich zaměstnanci jsou motivováni k tomu, aby co nejvíce obírali klienty a hledají cestičky jak se dostat k penězům. Nebudu peníze, nebude zaměstnání. Takže se jim nedivme.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.