Yuki 00,03,07 |
|
(12.10.2015 22:36:31) znáš Baltíka? to bch místo půlhodiny matiky, i místo celé matiky klidně objetovala už u prvňáků, procvičí to logiku, algoritmy - nebála bych se toho
akorát je to ze 100 % na učiteli, prootže rodiče to neumí, ale většina učitelek na 1. stupni taky ne, takže ono to tak žhavý nebude :)
|
Yuki 00,03,07 |
|
(12.10.2015 22:49:10) jinak co mi opravdu vadí - ne to, že s mají od první třídy učit myslet, to je fajn, jenže to se předpokldáá, že se budou rozvíjet halvně ti šikovní, chytří, s nějakýma základam,a.
a přitom narveme do našich škol, nepřipravených, inkluzi a ve třídách najednou budou děti, který nebudou zvádat ani čtení a psaní, prvňáckou matiku, a budou mít programovat? a za druhé - jak to chce naše škosltví zvládnout, když se neumí postarat o nadaný děti? neumí prcovat s ničím jiným, než je průměr a najednou chce zvládnout nadprůměrný nároky s podprůměrnýma dětma v jedné třídě, to bude zase nesmysl :(
|
|
Delete |
|
(12.10.2015 22:51:50) Yuki,
podívej, co tady píšu:
http://www.rodina.cz/nazor18320254.htm
Znám nejen Baltíka.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(12.10.2015 22:58:42) já jsme neměla čas prohledávat, dělám si přípravy :)
ale jak píšu, dalo by se to udělat třeba na Baltíkovi, nic proti, ale pro určitou skupiu dětí, ne pro všechny a uřž vůbec ne při inkluzi a už vůbec ne v situaci, kdy ani tu inkluzi neumíme zvládnout a už vůbec ne, když se neumíme postarat o nadaný děti - s takovou totiž vznikne paskvil, který bude opruz pro učitelky i pro děcka, o rodičích ani nemluvím, takto je to pitomost a jsem zvědvá, s čím přidou potom
ještě nedávno nemusela prvostupňová učitelka mít nic "navíc", teĎ je to angličtina, přijde programování - jenže někomu nedochází, jaký typ holek na ty prvostupňový učitelky jde, to jsou většinou holky, co samy říkají, že logický myšlení jim nic neříká, umí zpívat, malovat a ovládají gymnastiku, ale tady budou bezradný
a ještě by mohlo přijít příkazem z mšmt, že na 1. stupni může zůstat jen ten, kdo si dodělá kurz programování a pak už bude lepší si ty děcka fakt učit doma
ještě že mých dětí se to týkat nebude
|
Delete |
|
(12.10.2015 23:10:33) No tak programování mi nevadí, já neprojdu přes tu angličtinu a hudebku mám taky jen díky tomu, že jsem šla oklikou, že .
Fakt to vidím tak, že to ve škole v nejbližší době zabalím.
(taky dělám přípravy a zrovna na tu hudebku, a jako naschvál nemůžu najít učebnici a materiály, co z nich čerpám....takže jsem v pr....).
|
Yuki 00,03,07 |
|
(12.10.2015 23:14:24) já jsme našla příroďák, který jsem hledala doma i ve škole, a on mrška ležel doma na okně - sláva, jsem zachráněná, prootže j jsem nevěděla, co následuje :))
a tisknu přírodovědnýho klokana, to zas bude sranda :) naštěstí mám jen jednu třídu v ročníku, takže toho opravování nemám tolik, doceal se těším, až si to zkusím já sama, dám to i klukům, u nich ve škole se Klokan ze zásady nedělá :( tak nehrozí, že by pak byli ve výhodě
|
|
Delete |
|
(12.10.2015 23:34:54) Báro,
no a u nás to učí jazykářka, která vůbec netuší, jak na tyhle malé děti, co zvládají, co po nich může chtít, netuší podstatu jejich problémů....
Pak je úplně jedno, jak kvalitně umí anglicky .
Takže si nevybereš. Leda učit v tandemu.
Jo a část dětí u nás má na AJ i jedna z prvostupňových. Docela bych se chtěla do těch jejich hodin kouknout, takhle si mohu jen domýšlet (i když od té jedné mám informace skrz asistentku, ale srovnání nemám).
|
|
|
|
|
Suza007 |
|
(12.10.2015 23:16:22) Yuki, u nás angličtinu už od první třídy učí jiná učitelka, než kterou mají na všechno ostatní.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(12.10.2015 23:19:44) Suzo, ono záleží na velikosti školy schopnosti učitelů, jenže většinou ti druhostupňoví zvyklí na velký děcka neumí s těma malýma, tak je nechtějí ani si s nima moc neporadí, nebaví je hrát si s nima, nebaví to pak ani ty děcka - samozřejmě je to každý "kus" jiný, ale bývá to tak
a s tím progrramováním - kdo to bude učit? je málo učitelů informatiky, ti rozhodně nebudou mít čas na první stupeň, kdo bude muset učit programování malý děcka? to bude příkazem někdo, kdo bude nejmíň odporovat, to není k ničemu
|
Suza007 |
|
(12.10.2015 23:28:01) Yuki, tak jsem se schválně dívala na školní webovky a pani učitelka na angličtinu učí angličtinu jenom na prvním stupni. Je to velká škola, takže jsou vyhrazené dvě angličtinářky jenom pro první stupeň. Jaké mají přesně vzdělání tedy nevím, ale dítko tvrdilo, že paní učitelka mluví anglicky líp jak já (čímž se mě trochu dotklo ).
|
Yuki 00,03,07 |
|
(13.10.2015 14:42:11) no jestli jste velká škola, tak je to jasný
|
|
|
|
|
Alena | •
|
(12.10.2015 23:23:26) To nekde na skole uci anglictinu ucitelky prvniho stupne? Ne jazykarky? Taky mi pripada, ze se toho po prvostupnarkach chce nesmyslne moc, mely (a take rodice) by moznost mit specialistu na vychovy , jazyk, pocitace.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(12.10.2015 23:26:18) no to víš že jo, angličtinářka má plný úvazek tím druým stupněm a nechce malý děcka
a učitelka prvostupňová, aby mohla zůstat na škole, tak si dodělá kurz a ujčí, i to se děje, pak neumí děcka nic a výsovnost je příšerná, ale odučí se to
a čím menší škola, tím hůř se učí, prootže na malé škole je problém naplnit úvazky, takže učí fakt kdokoliv cokoliv - jak mi řekl ředitel jedné školy, na aprobaci nezáleží...
|
|
|
|