Pawlo, prosím tě, jak ty můžeš vědět, že takové složení třídy neovlivní kvalitu výuky? Ty jsi dělala nějakou celoplošnou nebo aspoň rozsáhlou studii? Tvrdíš, že takovou informaci jsi ze školy dětí neměla, tak jak víš, jestli tam vůbec nějaké dys. děti byly? Na jednu stranu tvrdíš, že tato informace je důvěrná a ty toto neznáš, na druhou stranu se tady stavíš jako světový odborník na výuku dětí s poruchou učení. Já jsem ráda, že třída je pestrá, kdyby ne, dělala by dcera zkoušky na gympl. Jsem přesvědčená, že pro celý kolektiv je přínosem, když je pestrý, byť některé dítě zabere ve výuce trošku víc času. Děti se učí třeba pomáhat, vidět, že i míň inteligentní spolužák může být dobrý kamarád nebo člen týmu. Kde ty, která vůbec nevíš, kolik dětí bylo ve třídě tvé dcery a kolik mělo nějakou diagnózu, protože to jsou přísně soukromé informace, bereš jistotu, že to složení výuku neovlivňuje?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.