Pořád píšu, že výuku to ovlivní. Ale řeč byla o kvalitě a u té to tak prostě být nemusí. A rodiče nikdy nezajímá, co je dobře, ale právě jen to, co je špatně. Takže když jim nastrčíš možnou příčinu problémů, ve chvíli kdy nějaký problém nastane, nepídí se po skutečné příčině (velký počet dětí např.), ale po té nastrčené, co je první na ráně.
Když vezmu ten případ Milady. Tam došlo k tomu, že kluk se při hodině nudil. Milada se zeptala, dostalo se jí odpovědi, že dět byly rozdělené podle abecedy a skupiny jsou hodně nerovnoměrné, že zrovna v téhle se sešlo hodně dětí s SPU, jede se hodně pomalu atd. Pro Miladu tak vyšla jako příčina problému "velký počet dětí s SPU v jedné skupině". Jenže to je až následek!!!!! Příčinou problému je rozdělení dětí podle abecedy a ne podle úrovně (k čemuž pak Milada také došla, ale až pak!). Takže kdyby se dělily dět podle úrovně, mohl by se do jedné skupiny dostat klidně opět velký počet dětí s SPU, ale žádný problém by to nevyvolalo.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.