Ahojky,
Leni, to mě mrzí, snad se to upraví, možná jen první reakce než si zvykne. A má ve třídě nějaké kamarády ze školky? Ve školce problémy neměl? Každopádně bych trochu pochybovala i o paní učitelce, když jsi tehdy psala, že měl první napomenutí už první nebo druhý týden snad, že? To mi teda přišlo mimo...To snad děti teprve poznává, má zjišťovat, co na koho platí, získávat je pozitivním přístupem a ne je hned kárat i do žákovské..
U nás naštěstí pořád přetrvává spokojenost a nadšení, máme školu pod okny takže už nemusím ani vodit a chodí si sám, je to fajn. S grafomotorikou jsem měla sama dopředu obavy, jak mu to půjde, protože s tužkou nikdy velký kamarád nebyl, ale docela zatím překvapuje, jde mu to hezky. Nemám sice srovnání, krasopis to asi úplně není, ale nosí 1 s hvězdičkou tak asi je paní učitelka spokojená. Ale je mi jasné, že až začnou psací písmena, bude to horší a teprve se ukáže..
Co mě rozčiluje, je jak vypadají jeho některé sešity. Všechny má obalené, ve složce na sešity, ale on se vůbec nedívá, jak to tam narve, takže některé stránky jsou už jak harmonika, kolikrát obal dole, posvíjený někde v tašce. Hrůza. Takže každou chvíli lisuju sešity
Je fakt, že ty obaly jsou na houby, dělají to z té tenké fólie, ještě rozměrově úplně nepasujou některé, takže to podle toho vypadá.
Jinak my jsme u písmenka L a čísla 4
Neučí se u vás u někoho číst genetickou metodou?