Re: Ucitelka vyklada detem nesmysly
Pam-pelo,
ale samostatně myslící tvory v rámci nějakejch ověřenejch znalostí.
Můžu samostatně myslet v limitech toho, že VÍM, že funguje nějaká fyzikální síla (a pak třeba vymyslet nějakej stroj, kterej ji používá), ale pokud nebudu k tomu mít ty ověřený znalosti, tak se třeba pokusím vymyslet perpetuum mobile, a bude to sice helzá ukázka mý kreativity, ale kdybych měla ty základní znalosti, tak bych prostě věděla, že to nejde.
Napadá mě strýc František ze Saturnina: "neříkejte mi nic, co dělali jiní. Nechci vědět nic o tom, co vymysleli Thales, Archimédés, nebo Pythagoras. Dejte mi pravítko, tužku a kružítko, já si na to přijdu sám! "
Myslím, že strýc František byl sice z hlediska přemýšlení a kreativity obdivuhodný, přesto bych měla určité výhrady, kdyby se tímto stylem učily mé děti třeba ve fyzice.
Odpovědět