18.12.2018 1:29:43 Pam-pela
Re: Jak přijít o zákazníky
Jenže i když to není profesionál, peníze asi za svoje podnikání bere.
Protože asi mnoho z vás tady nepodniká ve službách a už vůbec nemá kavárnu, většina to bere ze svého pohledu hosta. Co se na to mrknout z druhé strany?
Nájem, vybavení, energie a jiné spotřeby, buzerace kolem EET, výplaty zaměstnancům...atd. atd...
Servírka to asi tak neprožívá, ale zas můžou být zrovna ten den protivní zákazníci, taky to známe...občas se to fakt sejde, jak kdyby měli prudiči vycházku
...a pak si další vytáhne k zakoupenému kafi svoje cukroví...v kavárně/cukrárně
.
(Se tam učiteli tak pěkně podnikalo v teple a suchu, na židličce a u stolečku...a najednou mu někdo nedopřeje ani to vlastní cukrovíčko na ochutnání, to je teda fakt ale bordel, bude holt muset změnit lokál, kde si ho budou víc vážit).
To se fakt neumíte vžít taky do té druhé strany?
A ještě je dobrá hláška, ať ten dotyčný teda nepodniká, když mu nejde o zákazníky...
Jenže každý má svá práva...nejen klient, ale i provozovatel.
Celý je to zbytečná žabomyší válka...osobně být učitelem, omluvila bych se, usmála a dala třeba dýško, jak píše libik. Protože učitel potřebuje kavárnu...a kavárna třeba potřebuje i takovéhle hosty
.
Odpovědět