Re: Jak přijít o zákazníky
Vidím to dost podobně jako většina zde. Jsou činnosti, co se prostě nedělají, jsou neslušné. Nosit si do kaváren a restaurcí vlastní jídlo, stejně jako odnášet z rautových stolů po kapsách a taškách, co odnést lze. Někde to přejdou mlčením podle hesla náš host-náš pán, někde se ozvou.
Jako provozovateli kavárny by mi vadili hosté, kteří pravidelně využívají můj prostor pro své podnikání. I jako člověku, který kavárnu nemá, cítím sympatie spíš s tím majitelem kavárny, než "učitelem". Nemám ráda takové "vychcánky", kteří než aby si dali trochu práce řešili vhodné prostory pro své aktivity, tak využívají prostory někoho jiného.
Jako studentovi by mi taková výuka vadila a nepřistoupila bych na takové podmínky. Vadili by mi ti lidé okolo, že po nás pokukují, že je těžko proveditelné, aby nás neslyšeli, že se stydím za svou příšernou výslovnost, kterou by musel poslouchat i někdo jiný. I pokojíček či obývák v bytě takového studenta-učitele je nesrovnatelně komfortnější prostředí a nemusím kromě platby za výuku ještě navíc utrácet za kafe a zákusky, které bych si normálně nedala. Navíc stolečky v kavárnách jsou malé, sotva se na ně vejdou talířky s kávami, neumím si představit, kde bych si tam já a učitel ještě rozložili nějaké materiály a ještě třeba zvládli něco napsat.
Drahé a nepohodlné z mého pohledu jako potencionálního studenta. Výhodu to má možná jen pro toho učitele, který si z nějakých důvodů nechce nebo nemůže vodit studenty domů a nechce řešit a platit nájem.
Odpovědět