Re: Vzdělání jako prostředek ke změně sociálního prostředí
Alco, ja jsem ze zasady proti. V tomhle veku to dite ma urcitou uroven schopnosti vnimat, ze ma na neco omezeny cas a musi to zvladnou - vic toho tezko natrenuje. Obvykle taky v podobne situaci nadela vic chyb.
U nas se prijimacky nedelaji, na gymnazium chodi va 98% vsech zaku z 9. tridy, bez prijimacek a bez nejakych zaverecnych zkousek na zakladce (=prakticky ani nemaji jine vychodisko. V 16 je za vsechny zodpovedna skola, praci tezko nekdo po zakladce dostane. _ Gymnazium je jaksi zastresene vsechny obory stredni skoly, vcetne jhakychsi poloucnovskych. Certifikaty na jazyky na te urovni ani neexistuji.
Podle me zkusenosti ze skoly ty deti dozravaji tak nak kolem Tech 15 - 16 let (po prazdninach po osmicce tak naj do skoly prijdou "zodpovedni mladi lide", abycn to nejak vyjadrila, kdy chapou, ze o nejakou budoucnost je nutny se nejak zaslouzit (samozrejme ne vsichni, ale velka cast). Tak nejak se stavi uplne jinak ke studiu.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.