Re: Vzdělání jako prostředek ke změně sociálního prostředí
VSICHNI, kdo konci zakladni skolu (v 16 letech) pokracuji prakticky na "gymnazium". Gymnazium zastresuje veskere stredoskolske obory vcetne castecne ucnovskych - treba automechanici, kuchari, cisnici atd atd
Prijimacky se u nas nedelaji na nic, ani na vysokou. Rozhoduje ten pocet bodu za kazdy predmet (=za kazdou znamku, kterou dostavaji jak v te 9. tride je urcen pocet bodu, za kazdou znamku v maturitnim rocniku je jinak pocitany system) - celkem slozity vyzvetlit, ale jednoduchy pouzivat)
Tech 97 - 98% jdou rovnou na ruzne obory, a to podle dosazenych bodu za predmety v 9. tr. - nejvyssi pocet bodu na nejnarocnejsi studia (budouci lekari, vedci atd).
Ta ca 3%, kteri nemaji pozadovany prumer bodu vcetne zaverecnou znamku z jednoho z predmetu svedstina, anglictina matematika chodi jeden extra rok do pripravneho rocniku na gymnazium. Ty tri zakladni mpredmety studuji behem toho roku, pokud jim chybi znamka z jineho predmetu, dostanou pomoc, ale musi na svou zakladku si udelat zkousku z pozadovane latky. Kdyz jim chybi jen jeden z Tech 3 zakladni predmetu, muzou behem toho roku studovat to, na co se chteji hlasit, a posle jaksi "opakovat" ten rocnik.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.