27.6.2019 8:51:11 Eudo
Re: vztahovačnost a rozčílení nad každou maličkostí
Mila Kudlo, jestli jsi to pojala, jako ze je nazyvam "blbi" maj si na to prijit sami, tak jsi na velkem omylu. Pochopitelne, ze skola informuje rodice o systemu. Ovsem lidi, kteri meni zem, maji vzdycky nejakou predstavu o tom, co je "daleko lepsi" = a to bejva "to nase". Kdyz je nekdo vyrostlej v systemu, ze "takhle to je" a tak to teda ma bejt, protoze tak je to prece nejlepsi, tak to bylo vzdycky..., velice nerad prijima jiny styl (=viz zdejsi napr. i tvoje poznamky na to, co tady napr.pisu.
Jako napr. ty mi vysvetlujes, ze ja mam neco nazyvat jinak, protoze TY mas pod tim jinou predstavu, chapou tihle rodice vysvetlovani "po svem". K tomu projektu (="ucit je svedsky" =svedsky ani umet nepotrebujou, protoze pracujou v americke pobocce jednoho korporatu))jsem byla "hedhuntovana" prave proto, ze s tim mam celkem dlouhou zkusenost vcetne Tech kurzu, ze jo, a spada pod to hlavne kulturni "seznameni" s prostredim a pozadavky vcetne - jak "kdyz neco reknu v nejakem jazyce, ktery perfektne ovladam" (=viz otec rodiny, ktery je tam sef velkeho projektu), nemusi a nebyva to pochopeno "posluchacem" z jine zeme tak, jak to je mineno, protoze kazdy jazyk ma krome gramatiky a slovicek posleze v praxi velice velkou kulturni slozku, ktera to chapani velice ovlivnuje a ktera ovlivnuje i vysledky spoluprace. A to ziskas pouze tak, ze koukas, abys videl, a porovnavas a diskutujes. Po tom roce se na to divaji podstatne hodne dost jinak.
Odpovědět