1.11.2019 14:58:39 Pam-pela
Re: Nezdvořilá prodavačka
Ropucho, prodavačky by měly být samozřejmě trochu "psycholožky", ale to bychom asi na nich v rámci jejich platu a nároku dnešních zákazníku chtěli fakt moc.
Osobně se setkám s divným přístupem k sobě jako k zákaznici tak možná jednou za rok, zrovna nedávno jsem jednu prodavačku v trafice naštvala svým dotazem, zda němá časopis s dětskými střihy
.
Ale já většinou zdravím, když do obchodu vcházím, zdravím první, nemám ráda chodit nikam jako do chlíva.
Někteří zákazníci nemají rádi, když si jich obsluha moc všímá, někdo zas potřebuje prodavačku za zadkem, někdo chce předkládat věci, jiný chce sahat sám...a dělat kolem sebe bordel
.
No, takže by to chtělo psychologický výcvik, jak odhadnout a vcítit se do toho kterého zákazníka.
P.S. NIKDY ještě nebyli zákazníci TAK nároční na obsluhu a výrobky a tak vybíraví jako dnes. A myslím bude hůř, všeho je nadbytek, spousta lidí nemá peníze a jsou tak nějak sami sebou a okolnostmi frustrovaní...a leccos si prostě berou osobně. Prodavač je pak dobrý hromosvod, bohužel.
Odpovědět