29.1.2016 22:35:52 Anni&Annika
Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
Monty, me dite pred tydnem probiralo ve skole Tischsitten..pravidla stolovani a chovani ve spolecnosti.
byla jsem v soku, co vsechno nase dite vi, nez to ve skole vubec zacali probirat. Vedela prakticky vsechno. Tak jsem se nas tim tak zamyslela...jezdi s nama po svete, hotely, restaurace, rada ji neobvykla jidla..asi to za ty roky odkoukala od nas ci od jinych...a to vedela treba i to, jak se spravne drzi sklenice na vino, jestli muze pouzivat paratko a jak, jak ktery ubrousek...proste ne jen zaklad.
A nekdy zasnu, co vsechno vi, kdyz nekde jsme a s nekym se bavime. Mam pocit, ze toho vi vic nez ja. Kdyz se zeptam, odkud to vi, vyjmenuje ti nejaky dokument ci nejaky porad pro deti /fyzika, pokusy, zajmavosti/. Muze koukat na tv kdy chce a kdyz kouka, velmi casto jen nejake dokumenty....
Nema omezeni, ale presto toho nezneuziva, jen vyuziva....
Odpovědět