27.1.2022 6:48:03 Delete
Re: Jaký způsob hodnocení na ZŠ / SŠ byste preferovaly
Aleno,
většina toho vzniká o hlavních prázdninách. Během roku si sem tam zapíšu nějaký nápad, jezdím na Elixír, jsem ve FB profesních skupinách. První dva týdny prázdnin většinou jen sedím a nedělám vůbec nic. Pak začnu pomalu s domácími resty a když jde všechno dobře, kolem půlky prázdnin mi to začne šrotovat a zapisuju, rozvíjím, cíleně hledám. Na konci srpna potřebuju mít (kvůli sobě a vnitřní pohodě) rozmyšlený celý následující školní rok ideálně tematicky a právě organizačně. Pak během roku postupně rozpracovávám jednotlivé týdny a dělám podrobné přípravy z hodiny na hodinu. Ta fyzika se "rodila" dva roky cíleně, před tím jsem ji už několik let učila s nějakou vizí, ale pořád to nebylo ono.
Jinak na každodenní přípravy potřebuji alespoň dvě hodiny každý den plus sobotu večer a noc a neděli celou (ale u mě je to od cca 15 hodin dál, ta celá neděle).
Zanedbávám domácnost, teď už většinu nechávám na holkách. Nedělám nic moc jiného než věci do školy, ale nevadí mi to, není to na úkor jiných zájmů, protože mě právě to vymýšlení, co a jak dělat, baví moc.
Jen teď s tím vším kolem covidu právě není čas vůbec na nic, ani na to vymýšlení něčeho, tak mi to už hodně chybí. Celý podzim a od začátku ledna zase jsou i víkendy jen o trasování pro KHS a telefonování s půlkou školy. A nově i o permanentním předělávání suplování, a přemlouvání rodičů. Na přípravy není čas
. Jako mě baví i ta organizace školy, ale tohle už je moc a už není kde brát.
Odpovědět