| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka?

 Celkem 18 názorů.
 singra 


Téma: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 12:13:09)
Mám dotaz na uživatelky, které provozují e-shop.
Zákazník zaplatil za zboží, balík si ovšem odmítl převzít, protože byl roztržený obal (a údajné poškození a nekompletní). Podotýkám, že si balík neotevřel, což mi e-mailem sdělil.
S přepravcem nebyl zapsán protokol o škodě. Nyní je zásilka uložena na depu a bude poslána na adresu provozovatele e-shopu.
Zákazník posléze napsal, že chce vrátit peníze za zboží. (důvod, poškozený obal, předražený výrobek).
Otázka zní, jak nyní postupovat.
Balík samozřejmě uvidím, až mi bude doručen zpět.

 Mapat 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 12:44:55)
Myslím, že nejpřijatelnějším řešením pro e-shop bude zákazníkovi vrátit peníze. Pokud argumentuje tím, že výrobek je předražený, tak to sice není legitimní důvod, ale je zjevné, že výrobek nechce a pokud ho při opakovaném zaslání přijme, tak ho může v zákonné lhůtě vrátit zase zpět a e-shop bude zbytečně platit náklady na to druhé odeslání. Když s přepravcem zákazník nic nesepsal, tak lze těžko řešit a dokazovat poškození při přepravě. Než bych ztrácela čas a energii dohadováním a dokazováním, radši bych oželela stovku za dopravu a věnovala se ostatním zákazníkům. /A tohoto si dala na soukromý black-list/.
 Katka a 2 výrostci 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 21:48:52)
Pekne popsano.Postupovala bych stejne.
 Citronove koliesko 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 12:56:35)
Tak hlavne by som išla zásielku prebrať osobne na poštu a s pracovníkom pošty spísala zápis (reklamáciu) o poškodení zásielky (teda ak bude poškodená). Plus trvala by som na prevážení (kontrola váhy s údajom na balíku) a otvorení pred pracovníkom pošty. Ide aj o to akú má zásielka hodnotu, ak je to prkotina tak by som to neriešila, ak ide o stovky a viac tak by som to riešila reklamáciou u pošty.
 singra 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 12:59:01)
Díky, to převážení mě nenapadlo.
 Líza 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 13:01:13)
Tak pokud to poslal zpět do 14 dnů, tak je jedno, jaký zdůvodnění píše, ne? Prostě vrací zboží v zákonný lhůtě.
 singra 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 13:08:20)
To jo, na vrácení má právo. O to mi nejde. Otázka tématu zněla: jak správně postupovat.
 singra 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 13:06:07)
Je to zboží za více jak 14 000 kč. Prkotina to fakt není. Peníze samozřejmě vrátím, jen mě zajímá správný postup, lhůty vrácení atd. Nikdy se mi to nestalo, že předem zaplacené zboží vrátí zákazník s tím, že je předražené.
 singra 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 13:06:08)
Je to zboží za více jak 14 000 kč. Prkotina to fakt není. Peníze samozřejmě vrátím, jen mě zajímá správný postup, lhůty vrácení atd. Nikdy se mi to nestalo, že předem zaplacené zboží vrátí zákazník s tím, že je předražené.
 Jana, 2/07+10/08+5/11 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 13:07:42)
Nechala bych si balík poštou vrátit a zákazníkovi bych poslala peníze. Jako prodejce na tom budeš nejlíp, korektní jednání atd., pravděpodobně ti nenapíše negativní hodnocení. A příště si dát pozor na to balení. ~;((
 Pam-pela 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 13:14:11)
Jojo, korektní jednání...to je ovšem fajn z obou stran.
Bohužel zákazník je defakto nepostižitelný...

Jinak taky bych vzala zboží zpět, jak jinak...za ty nervy to nestojí. Jen myslím, že by měl zákazník prostě sepsat papír o poškozené zásilce...případně roztržený obal nafotit. Tolik práce by to nedalo a pomohlo by to pozdějí reklamaci s přepravcem.

Jinak bych to "předražení" pochopila ~:-D, objednal, zaplatil a pak se kouknul třebas někde jinde...~;) a uviděl levnější.
Samozřejmě NEPŘEVZÍT je jednodušší, než přijaté vrátit (což by byl správný postup - u nepoškozené zásilky), protože při vrácení zboží by musel SÁM zaplatit poštovné.
Jinak já už se nedivím ničemu, ve společnosti, kdy mám jako zákazník daleko větší práva, než prodejce, mě to vůbec nepřekvapuje.
Poslední dobou jsem celkem frustrovaná z toho, jak se to celé "obchodování" a "podnikání" vyvíjí...
 singra 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 13:21:27)
Zákazník byl upozorněn na možnost sepsání zápisu o škodě, ale to odmítl. Neseriozní lidé se najdou bohužel na obou stranách.
Další problém je ovšem na straně přepravců. Ať zboží zabalíš jak chceš.
 Pam-pela 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 13:38:38)
Tak samozřejmě že přeprava problém je...ale pak by měla jít k tíži přepravce. A to se musí samozřejmě nějak dokázat.
 Lada2 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 16:45:39)
Radu sice nemám, ale titulek je dobrý.
 wer 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 17:46:18)
Někdo reklamuje zákazníka?
 Ráchel, 3 děti 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 18:53:57)
opravdu chceš reklamovat zákazníka? ~t~~t~
 Evista 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 21:48:40)
Nechala bych to poslat na poštu k sobě (stači zavolat na příslušnou poštu a oni to pošlou zpět dříve než uplyne lhůta). Osobně šla k přepážce, nechala převážit, ověřila míru poškození obalu nebo i výrobku, rozbalila před nimi. V případě poškození výrobku podala reklamaci. Trvá ale cca 3 týdny než vyřídí a musíš tam nechat i to zboží. V případě že by obsahu nic nebylo bych balík sbalila a holt prodám jinde.
Pokud to není věc na objednávku, má zákazník právo dostat zpět své peníze a to bohužel i s poštovným...
 Girili 


Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka? 

(10.11.2016 22:48:59)
Ja si myslim, ze zakaznik se vyreklamovat neda. ~t~

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.