10.11.2016 13:14:11 Pam-pela
Re: Jak správně postupovat při reklamaci zákazníka?
Jojo, korektní jednání...to je ovšem fajn z obou stran.
Bohužel zákazník je defakto nepostižitelný...
Jinak taky bych vzala zboží zpět, jak jinak...za ty nervy to nestojí. Jen myslím, že by měl zákazník prostě sepsat papír o poškozené zásilce...případně roztržený obal nafotit. Tolik práce by to nedalo a pomohlo by to pozdějí reklamaci s přepravcem.
Jinak bych to "předražení" pochopila
, objednal, zaplatil a pak se kouknul třebas někde jinde...
a uviděl levnější.
Samozřejmě NEPŘEVZÍT je jednodušší, než přijaté vrátit (což by byl správný postup - u nepoškozené zásilky), protože při vrácení zboží by musel SÁM zaplatit poštovné.
Jinak já už se nedivím ničemu, ve společnosti, kdy mám jako zákazník daleko větší práva, než prodejce, mě to vůbec nepřekvapuje.
Poslední dobou jsem celkem frustrovaná z toho, jak se to celé "obchodování" a "podnikání" vyvíjí...
Odpovědět