Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(10.11.2016 13:07:42) Nechala bych si balík poštou vrátit a zákazníkovi bych poslala peníze. Jako prodejce na tom budeš nejlíp, korektní jednání atd., pravděpodobně ti nenapíše negativní hodnocení. A příště si dát pozor na to balení.
|
Pam-pela |
|
(10.11.2016 13:14:11) Jojo, korektní jednání...to je ovšem fajn z obou stran. Bohužel zákazník je defakto nepostižitelný...
Jinak taky bych vzala zboží zpět, jak jinak...za ty nervy to nestojí. Jen myslím, že by měl zákazník prostě sepsat papír o poškozené zásilce...případně roztržený obal nafotit. Tolik práce by to nedalo a pomohlo by to pozdějí reklamaci s přepravcem.
Jinak bych to "předražení" pochopila , objednal, zaplatil a pak se kouknul třebas někde jinde... a uviděl levnější. Samozřejmě NEPŘEVZÍT je jednodušší, než přijaté vrátit (což by byl správný postup - u nepoškozené zásilky), protože při vrácení zboží by musel SÁM zaplatit poštovné. Jinak já už se nedivím ničemu, ve společnosti, kdy mám jako zákazník daleko větší práva, než prodejce, mě to vůbec nepřekvapuje. Poslední dobou jsem celkem frustrovaná z toho, jak se to celé "obchodování" a "podnikání" vyvíjí...
|
singra |
|
(10.11.2016 13:21:27) Zákazník byl upozorněn na možnost sepsání zápisu o škodě, ale to odmítl. Neseriozní lidé se najdou bohužel na obou stranách. Další problém je ovšem na straně přepravců. Ať zboží zabalíš jak chceš.
|
|
Pam-pela |
|
(10.11.2016 13:38:38) Tak samozřejmě že přeprava problém je...ale pak by měla jít k tíži přepravce. A to se musí samozřejmě nějak dokázat.
|
|
|
|