Tak odpověz.
To nejsou svatouškovské řeči. To je otázka a odpovědi se mi zatím nedostalo.
Zdůrazňuji, že nesouhlasím s tím, aby byly uzákoněny TRESTY a ZÁKAZ potratů. Sosan to výstižně srovnává s prohibicí. Pokud chtějí být poslanci k něčemu platní, opravdu by se měli starat o ulehčení adopcí, na které čekají zástupy neplodných manželů (např. ve Zlínském kraji je více než 10krát tolik zájemců než dětí, u kterých je adopce možná, a v Praze "jen" třikrát tolik!).
Co se týče týraných a nemocných dětí, to je velmi smutné, ale taky nepůjdu a nepovraždím je jen proto, že jsou nešťastné. Opakuji: nejde o to, jestli je pro někoho lepší žít, nebo nežít, ale jestli má někdo právo rozhodovat o životě a smrti druhého (případně jestli JE ten druhý osobou, nebo ne).
Kdyby se Vaše matka teď rozhodla, že je pro Vás lepší zemřít, protože jinak určitě budete mít nešťastné stáří, a najmula si na Vás vraha, měla by na to PRÁVO? Pokud platí, že jste sama sebou od počátku existence (početí) až do jejího konce, měla by na to teď stejné právo, jaké měla v době, kdy jste "bydlela" v její děloze, tedy žádné. Pokud zmíněná premisa neplatí, argumentujte proti ní - se všemi výše zmíněnými důsledky, které z toho plynou.
Odpovědět