Re: Začínám být zoufalá z dovedností a znalostí dnešních dětí
Mne psycholozka z Mensy napsala presne toto, kdyz jsem resila problemy s dcerou....
Skola pro ni na prvnim miste nebyla a odrazilo se to, pubertou, okolim, seslo se vse nejak blbe, i dalsi veci k tomu, a ted se to mirne zlepsuje, kdyz ji to pomalu dochazi...ona do popsane kategorie patrila. Ve skole nevedla sesity, ani ucebnice, nemela se pak samozrejme z ceho ucit, atd. Jedno s druhym. Delat ukoly bylo pro sprty, sprt byt nechce aj. Zvazovala jsem jiny typ skoly, i tu Mensu, jestli to nebude mit vliv, nejaky efektivnejsi zpusob vyuky pro vetsi motivaci. Ze dne na den, zadna cilevedomost, to presne souhlasilo.
.....s dětmi, které mají podobný vývoj, se na našem Mensa gymnáziu setkáváme celkem často. Je to jedna z nepříliš adaptabilních podob průběhu puberty u dětí, které mají vysoké IQ. Většinou tyto děti zaostávají v sociální oblasti, nejsou schopny jednat cílevědomě, chybí jim motivace a svůj život žijí pouze den ze dne. Ke skutečnému dozrání dochází až o několik let později, ale, protože se nyní rozhoduje o jejich budoucnosti, tak je to samozřejmě může celkem výrazně v oblasti vzdělávání poškodit.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.