| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Omylem koupený jiný typ mobilu - reklamovali byste?

 Celkem 52 názorů.
 Termix 


Téma: Omylem koupený jiný typ mobilu - reklamovali byste? 

(3.1.2011 18:35:46)
Chtěla bych se Vás zeptat na názor.
23.12. jsem svému manželovi koupila u modrého operátora dotykový mobilní telefon za 12 000. Nerozumím telefonům, a proto jsem v prodejně strávila s prodavačkou dost dlouho a nechala si poradit. Nakonec jsem s ní a ještě po telefonické konzultaci s kamarádem vybrala HTC s operačním systémem Android 2,2.
Těch krabiček tam měla hodně, chápu, že se čověk může splést, ale ještě když jsem jí podávala platební kartu, zeptala jsem se jí, jestli je to opravdu ten telefon, co jsem vybrala. Prodavačka odsouhlasila, já jsem zaplatila a spokojeně odešla. Ten kamarád po telefonu mi radil, abych hlavně nekupovala windows, že se zasekává, android že je lepší, přesně to jsem řekla prodavačce.
Na Štědrý večer jsme však zjistili, že paní mi dala přesně jiný, nejstarší model, co tam měla a právě s těmi windowsy. Mně bylo jedno, kolik peněz utratím, to jsem ji taky řekla, byla jsem ochotná zaplatit i více.
Dnes jsem se do onoho obchodu vydala znovu a telefon, de facto nepoužitý, reklamovala. Dříve jsem nemohla, byli jsme v zahraničí na horách a vrátili se až včera v noci.
Chtěla jsem, aby mi telefon vyměnili za model, který jsem původně vybrala, a na kterém jsem se s prodavačkou dohodla.
V obchodě jsem se setkala s neskutečným nepříjemným chováním, s arogantním přístupem, s osočením, že za vše můžu jen já. Ve výsledku jsem sice telefon opravdu vyměnila, ale odcházela s pocitem, náš zákazník - náš problém. Doplácela jsem ještě další dva tisíce, tudíž jsem v obchodě celkem nechala opravdu hodně peněz.
A teď mě zajímá, jak byste tohle řešily vy? Nechaly byste to tak a nebo byste taky chtěly výměnu?
Mám z celého nákupu teď fakt špatný pocit, pocit, kdy jen čekám, až mi vyprší smlouva na můj telefon a jdu ke konkurenci. Mám chuť zrušit u nich všechny produkty, které máme, internet, televizi, pevnou linku, mobilní internet, prostě vše.
Chování, které jsem zažila dnes, bylo fakt moc i na mě.
 Monika+1+2 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:40:31)
Taky bych šla reklamovat přece si nenecháš něco co nechcete.
Já se taky takhle setkala se strašnou ochotou ve značkové prodejně svého operátora a ikdyž jsem tam měla vše firemní i soukromé tel.internet a pod tak jsem do měsíce odešla a myslím,že jsem si polepšila.
 Pole levandulové 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:42:51)
Loro, kde beres prosim informaci o tom, ze mas zakonny narok na vymenu zbozi, kupovaneho v kamenne prodejne? Vim, ze to plati u nakupu po netu, ale o primem prodeji jsem to neslysela. Vetsinou to obchody meni, ale je to jen jejich dobra vule, si myslim.
 X E N A 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:45:25)
Přesně tak, v kamenném obchodě nic takového neexistuje. Mám to potvrzeno přímo od ČOI.
 X E N A 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:46:24)
Pokud tedy vymění, tak je to čistě jejich vůle...
 Pole levandulové 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:15:43)
JJ, presne tohle prave vim taky. V obchode to je jenom jejich dobra vule, ze neco vymeni. Ovsem tady neslo o dobrou vuli, tady slo o to, ze pani prodali neco, co nezadala a lhali ji, ze je to to, co si preje /netvrdim, ze lhali umyslne, taky mohla bejt slecna prodavacka jenom hloupa/.
 X E N A 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:22:44)
To ano, ale tím že to převzala a zaplatila de facto souhlasila s tím, co kupuje...
 Ivucha + 2 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:31:10)
Terinka4444: Hmmmm, tak bohužel toto píšou na stránkách

U Připojení na stálo aplikujeme FUP ve výši 3 GB z důvodu zachování kvality služby pro všechny zákazníky.
Při aktivaci tohoto tarifu kdykoliv v průběhu aktuálního zúčtovacího období, vždy zaplatíte plný paušální poplatek.

Kupovali jste to po telefonu nebo v kiosku? Po telefonu bych na ně vybalila at si vaší konverzai najdou, ale že tuto informaci vám při objednání nikdo neřekl. Na kiosku bych postupovala naprosto stejně - že vám tuto informaci nikdo nepodal - což oni musí
 Terinka4444 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:41:20)
Kupovala jsem přes telefon, nikdo to neřekl, to je jasné, ale to, že si napíšou, že zaplatím plné zúčtovací období mě je celkem jedno, nemůžou přeci účtovat 3 dny jako celý měsíc. To na ně fakt někoho pošlu. Právě, že jsme neměli připojení na net, tak jsem ho narychlo objednávala a musela se spolehnout na to, co mi řeknou a toto neřekli, ani omezení dat. Internet je přeci neomezený, dle jejich slov. No je tam ta záruka na spokojenost, tak to vrátím a je.
 Ivucha + 2 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:44:05)
Terinka4444: Teď mě ale napadlo - kamarádka to od nich někdy vloni měla na zkoušku taky a najednou se jí net taky šíleně rychle spomalil - pak ale zjistila že to měla nějak špatně nastavený - podrobnosti ale nevím. Já se v tom prd vyznám ty 3GB jsou prý ale fakt hooooodně - jí se to spomalilo po pár dnech kdy byla na netu a přečetla si mejly což bylo divné - pak zjistilo že je něco špatně - nemáš to taky tak??? ~5~
 Pole levandulové 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:44:20)
Xeno, to sice jo, ale ona neni povinna tomu rozumet a pokud zadala zbozi s urcitymi parametry a prodali ji neco jineho, chyba neni na jeji strane.Prevzala v dobre vire telefon s parametry, ktere po prodavacce chtela a ona ji misto toho podstrcila ksunt, takze na tu reklamaci by mela mit narok.
 X E N A 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 20:04:17)
To ano, ale bude to tvrzení proti tvrzení. Když budou svině, tak nevyměněj nic...
 Pole levandulové 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:41:13)
Pokud je to jak pises, tak bych urcite reklamovala a zadala vymenu. Akorat bych teda nenechala kontakt az na dnesek, ale rovnou mezi svatky i z te ciziny uz volala na tu jejich linku a oznamila jim, co se stalo a ze od nich chci vymenu v lednu. Aby bylo jasne, ze to resis hned po zjisteni.
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:49:07)
Vidím to úplně stejně s tím telefonátem na operátora. Ono třeba u Vodafonu máme na každý nový telefon třicetidenní záruku spokojenosti. Máme teď 2 nové telefony za 77 Kč jeden - odměna Vodafonu se závazkem na 6 měsíců stávajících tarifů... a u obou nás upozornili na možnost výměny, pokud nebudeme spokojeni. Takže si myslím, že pokud tohle není jen u Vodafonu třeba i takhle to šlo "uhrát" u O2 ~d~
 Terinka4444 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:10:35)
Zerat, když chceš u vodafonu vrátit třeba modem do těch 30-ti dnů, jak to uděláš? Vzala jsem 16.12. přes operátora internet s modemem, ptám se, jestli je internet neomezený, oni že samozřejmě. Tak mi přišel, za týden klesla rychlost z 3G nevím na co, prostě nepoužitelné, tak tam volám a oni, že jsme vyčerpali limit a já že má být neomezený a oni na to, že neomezený je a že se tím myslí, že se můžu neomezeně připojit jako kdekoliv v ČR. Je omezen na 3 giga, to mě pobavilo, 21.století a 3 giga. Navíc mám nastaveno zúčtovací období na 20. v měsíci , internet byl zapojen 17.12. a nezi svátky přišla faktura na 20.11.-20.12. za plnou pálku. Prý je to zcela normální postup, takže mi za 3 dny naúčtovali celý měsíc. Takže já se zase zhádala u vodafonu a ještě mě to nepřešlo.
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:19:10)
No je-li 30-ti denní záruka na přístroj, tak ho normálně zabalím do originál krabičky a vrátím operátorovi- samozřejmě telefonicky oznámím vrácení a domluvím se, jestli ho můžu vrátit na pobočce v místě, kde bydlím... Samozřejmě tarif normálně budu platit dál... Ale s mobilem jsme oba spokojení, takže zatím nepředpokládám vrácení.
Ohledně toho netu - mají možností několik - sama jsem s hrůzou zjistila, že jsem si nějakým způsobem ráno zaktivovala na novém mobilu internet za 17 Kč na den, tak jsem tam volala, co to je?? A paní mi na Vodafon lince ochotně všechno řekla. Že tam je nějaký strop kolik můžu stáhnout, ale když překročím, tak se nic neděje, jen se mi net zpomalí... Nevím, jak postupují jindy, protože důvod k reklamaci jsme zatím neměli ~d~
 Terinka4444 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:22:54)
To je ono, jenže já potřebuji větší objem dat, proto jsem se ptala, jestli je neomezený, to mě by běhal tak týden. Nic lepšího prý neumožňují jejich technologie. No vrátím to na nějakém jejich kiosku, jsem zvědavá, jestli budou tak milí jako při objednání. díky
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:30:17)
Terinko, asi vznikl nějaký šum... a je to nepříjemné, ale zase chápu i je, pokud je limit daný a ty jsi ho vyčerpala... Ale pokud víš, s kým jsi tam mluvila, tak máš možnost poslat reklamaci, že na jejich lince Ti to vysvětlili jinak a že jsi se službou nebyla spokojená... Většina call center má hovory nahrávané - teoreticky bys ani nemusela vědět s kým jsi tam mluvila - měli by být schopni podle volaného čísla zjistit s kým jsi mluvila...
Já nevím, jak je to teď, ale chtěli jsme před časem přejít k O2, abysme to měli jednodušší s placením a prostě měli jsme vše od jednoho operátora a odradilo nás, že není možné u O2 sledoval v samoobsluze, kolik už toho mám provoláno... Řekli nám, že Vodafone má nejnovější software(začali později než oni) a že oni jsou oproti nim zastaralí. Takže teoreticky by na tom Vodafone měl být možná i líp ~d~ i když s netem těžko říct - v tom možná O2 bude hrát prim i v pokrytí... ~d~
 Ivucha + 2 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:23:10)
Terniko, zavolala bych jim a pořádně se na to optala - nevím jak je to pokud používáš službu méně dní v měsíci - určitě to bude někde na netu, spíš mi ale přijde divné že jsi to nejřív neměla na zkoušku? Kdysi jsme takhle vystřídali internet od nich na několik mobilů a měli jsme to zdarma - měli a já myslím že i pořád mají služby na zkoušku - vždy do konce zúčtovacího období + celé zdarma - aktivovali jsme druhý den po začátku zúčtovacího období a na konci dalšího rušili a vše bylo gratis ~z~
 Terinka4444 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:38:08)
Já to mám na zkoušku, mám nějakou 30-ti denní záruku spokojenosti a do té doby to snad mohu vrátit a vypovědět. Proto jsem se zerat ptala, jak to u nich chodí, já mám u této společnosti jen ten internet. A s tím vyúčtováním jsem se zhádala a vyhrozila ČOI, a rovnou řekla, že to vracím, že tohle pro mě není důvěryhodné jednání, takže to prý přešetří, schválně jsem se ptala toho druhého pína, jestli je ten internet neomezený a on mi opět, jako ten první odpověděl, že ano a já na něj bybalila, co ten limit 3 GB a on, že to je limit, to nemá prý s neomezeností nic společného, neomezený prý znamená, že nejsem vázána na zásuvku a mohu se připojit kedekoliv. No tak to by mě nenapadlo, když je to placička do USB portu, dělají z lidí debily a doufají, že jim to projde. Mně tohle hrozně štve.
 Ivucha + 2 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:41:54)
Terinka4444: no ale pokud ot máš zdarma na zkoušku tak proč ti přišlo vyúčtování???

Jinak ty 3GB jsou to FUP - mám pocit že to nemá jen vodafone ale že to platí tak nějak všeobeně ne? My to měli kdysi na ADSL a teď i na připojení přes wifinu, nikdy jsme to nevyčerpali...
 Terinka4444 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:55:17)
Jak nevyčerpali? Stáhneš dva filmy a tři pohádky a je to pryč. Taky nevím, proč přišlo to vyúčtování, já tomu nerozumím.
 Ivucha + 2 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 20:04:50)
To si myslím že není možné - 3GB tak málo nejsou ne? A my to fakt máme i ve smlouvě na wifi - teď jsem se na to dívala - není tam to 3GB ale pravidla FUP - mezi svátkama jsem stahovala filmů několik a je to vpohodě. Stejně tak když jsme měli mobilní od voda - taky se stahovalo, děti stahují pořád něco na co koukají a pomalý to nebylo - proto mi to přijde divné... Já osobně té velikosti prd rozumím - ale myslela jsem že je to dost ~d~
 PEtra Neomi 
  • 

Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 21:11:27)
No, pokud přes to stahují filmy, tak to opravdu vyčerpají rychle. Mobilní připojení k něčemu takovému nejsou nejvhodnější.
 Lana+Julik05/05+Kristian10/07 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 21:24:02)
Terinko, tohle jsem mela pujceny v prosinci, upozornili mne na to omezeni 3g, ja je upozornila na to, ze kdyz mi v tom nebude slapat citrix, tak jim to vratim, chlapik mi rekl, ze neni problem, strasne milej, ochotnej vsechno...no fungovalo to, ale proste vycerpa se to celkem rychle, mela jsem to na zkousku pro firemni ucely, sla jsem to po 14 dnech vratit...OBROVSKY PROBLEM - mela jsem natrzenou krabicku. Jo, neslo mi to doma otevrit, urval se mi vrsek krabicky "zaviratko", na prodejne ze me udelali blbku, co neumi otevrit krabicku a odmitli mi to vzit zpatky, ze to neni originalne zabalene a nemuzou to tak prodat dalsimu zakaznikovi, na muj dotaz, zda skutecne tyto "pouzite a vracene" modemy nijak nekontroluji a hned davaji dalsim zakaznikum, prodavac odvetil, ze nevi, ze se to posila do Phy a co se s tim dal deje netusi...ale proste mi to nevzal. Bohuzel jsem musela jeste ten den pryc z CR, tak to za mne pak resil muj tatka a vyhadal to tam s vedoucim dalsi den, pristup ale fakt desnej. Faktura mi prisla taky, ale na nulu - zkusebni provoz. Navic se po vraceni musi deaktivovat ta simka, co je vevnitr, jinak ti na ni bezi dal pausal. Takze pozor na krabicku a nezapomenout deaktivovat tu simku.
 Termix 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:59:51)
Tohle byl telefon bez smlouvy, prostě jen přístroj, takže jsem nemohla mít žádnou dobu na vyzkoušení telefonu. Nápad koupit telefon byl prostě momentální, věděla jsem, že si ho manžel přál, původně jsem to ale neplánovala.
Na tu linku jsem smaozřejmě volala hned, když jsme to zjistili, jenže nám řekli, že máme přijít osobně do té prodejny a požádat vedoucí o prošetření. A to jsem udělala hned, jak to bylo možné. Jela jsem tam dokonce hned včera večer, ale vedoucí tam nebyla, ani ta konkrétní prodavačka, takže řešit to s někým jiným nemělo cenu.
Já spíš jen chtěla vědět, jestli jsem hysterická a nebo jestli je ještě někdo jiný, kdo by fakt byl naštvaný a opravdu to řešil.
 Ivucha + 2 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:03:08)
Řešila bych to naprosto stejně a myslím že bych na ně byla pěkně hnusná ~4~
 Pole levandulové 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:12:59)
Terezo, tak to je podle mne uplne spravny postup, ono kdyby sis na ne stezovala, tak ty telefonni hovory maji nekde nahrane a museli by to dohledat, ze jsi to hlasila hned. Ja na toto kdysi uhrala slevu u TM, protoze slibovali neco, co pak nedodrzeli, ja to reklamovala, oni se k tomu nechteli znat a kdyz jsem vytahla, ze at si to najdou na zaznamu z hovoru, tak mi rekli, ze to prosetri a najednou se omluvili a nabidli jeste slevu navic. Bylo to sice ohledne pausalu, ale to je fuk.
Ja dokazu vyjit s kazdym, ale jak mne nekdo chce natahnout, dovedu byt hodne neprijemna a neustupna a nakonec vzdycky dosahnu sveho.
 Cimbur 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:41:16)
Myslím, že jsi určitě byla v právu.
 malostranska 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:45:01)
Ja bych reagovala stejne, Mozna bych se ozbrojila vetou: A budete to resit vy, nebo rovnou COI ? Ale zalezelo by na tonu a pristupu, jinak bych s COI nevystartovala.
Stalo se mi neco podobneho, ale mohla jsem si za to sama. Libil se mi jeden podsity svetr a nemohla se rozhodnout, zda koupit, nebo ne..nakonec jsem si ho vzala s tim, ze uz v aute jsem mela pocit, ze jsem neudelala dobre. V tom me utvrdil i manzel doma, ktery rikal neco o pinguinovi ve fraku:-)) Svetr za 5000 jsem sla vratit a nebyl problem...
V tvym pripade jsi ale sla do spec. obchodu, kde sis nechavala poradit, pac veci sama nerozumis. Blby je jim to dokazat.... mozna sis mela nechat zavolat pani, co ti pristroj prodavala.... treba by si vzpomela..
Udelalas dobre.
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 18:46:53)
No já nevím, hlavně bych se 10x než bych odešla z prodejny přesvědčila, cože to mám v krabičce, kterou si nesu domů-nespokojím se s tím, "ano máte tam tohle či tamto". Jsem v tomhle opravdu docela postižená a než něco takovéhodle koupím, tak se x-krát podívám na internetu, x-krát to proberu s někým, kdo mi má poradit... + myslím, že jsi měla hned volat operátora, u kterého jsi mobil koupila a řešit to hned a pak už jít jen mobil vyměnit.
Ono těžko soudit jednání toho obchodu, nikdo z nás tam s Tebou nebyl, abysme mohli posoudit, jak reagovali oni.. ~d~ Nicméně bych byla ráda, že ho vyměnili! Všude je to jen a jen o lidech! Nemůžeš podle jednoho člověk odsoudit celého operátora - to snad dá rozum, ne? Co můžeš a asi bych to udělala být takhle rozhořčená jako ty,- je, poslat písemnou stížnost na toho konkrétního člověka! My máme od O2 taky TV, ADSL, pevnou linku a nikdy jsme s nimi neměli žádný ani sebemenší problém ~R^
 Terinka4444 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:04:33)
modrým operátorem mylíš O2? jestli jo, tak z těch se mi chce zvracet ještě po dvou letech. Je to neskutečná společmost, zasloužila by bojkot. Vykašli se na ně a přejdi ke konkurenci.
 aachje skunk a tři holky 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:07:51)
já jsem ten typ,že bych ho rozhodně reklamovala a následně po vypršení smluv,přešla k jinému operátorovy.se vším. a neodpustila bych si,napsat vedení z jakého důvodu odcházím a o kolik peněz díky tomu měsíčně přicházejí.

mě momentálně o2,zobe z ruky. ale vydupala jsem si to. jen za telefony,platíme měsíčně 10 tisíc.(hlavně manžel volá pracovně do ciziny)
 aachje skunk a tři holky 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:08:17)
operátorovi
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:13:10)
Aachje, no vidíš, my jim dáme měsíčně něco okolo 1400 Kč se vším všudy a fakt nemám jediný sebemenší problém s nimi či důvod si na ně nějak stěžovat. Myslím, že o tom, kdo jim dá kolik to asi nebude ~d~
 aachje skunk a tři holky 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:33:55)
samozdřejmě.
já mám ale zdarma telefony,mimo smlouvu, slevy na tarifu i 2000 korun.
o tom píšu.
 Termix 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:52:23)
My tam právě měsíčně necháváme tak 8000, což už není až tak málo. Máme od nich opravdu vše, O2TV k tomu si doplácíme extra balíčky s nabídkou programů, máme ADSL, já kvůli práci potřebuji mobilní internet, ten mám taky od nich, sama tam mám dva mobilní telefony na smlouvy, k tomu pevnou linku, z té voláme docela dost do zahraničí, prostě považuju se za stabilního mnohaletého klienta, se kterým neměli nikdy nejmenší problém, nikdy jsem se ani neopozdila s placením ... ale kdykoliv cokoliv s nimi řeším, vždy to je problém. Vloni jsme totiž řešili právě problém s mobilním internetem, protože se mi běžným používáním poničila ta tyčinka, respektive ten konec .... tehdy to ale celé stálo 900 Kč, já neměla čas čekat měsíc na vyřízení zákonné reklamační lhůty, takže jsem přístroj koupila celý znovu. Ale výrobek za 12000 mě fakt naštval.
A souhlasím s tím, jak někdo psal, že fakt z lidí občas dělají blbce. Přce když jdu koupit mobilní telefon a rovnou ii řeknu, potřebuju poradit, nejsem žádný expert, to snad není hřích, ne? Když si půjdu koupit kus masa, taky nečekám, že to prase nejdřív porazím já.
 Pole levandulové 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 20:02:51)
Terezo,my u nich taky meli kdeco, ale pak nas nastval opakovany problem s ADSL, ktery nebyli schopni vyresit ani po trech tydnech neustalych urgenci. Vzdycky, kdyz jsme se k nim na tu linku probojovali, tak se podivili, kolik tam mame reklamaci a urgenci na vyrizeni a pripsali dalsi a tim to koncilo. Pak jsem prestala byt slusna, udelala po telefonu coromoro a najednou to slo. Technik dorazil primo k nam domu, cosi promeril, zjistil, ze zrychleni, ktere nam vnucovali, u nas mozne neni, stahnul rychlost a bylo po problemu. Ovsem kdyz manzel potrebuje net k praci, tak nam tri tydny na reklamaci fakt nevyhovuji. Pravda, nabidli nam moznost platit si nejaky specialni priplatek cca tisicovku mesicne, ktery by zarucoval, ze v pripade nefunkce netu se tim zacnou zabyvat do 24 hodin, ale to jsme fakt odmitli a odesli i s celym netem jinam.
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 20:11:01)
Terezo, to určitě máš pravdu, ale problém asi je sehnat kvalifikovaného pracovníka do prodejny/prodejen. Přijít do prodejny kamkoliv a chtít po nich radu tak dobrého prodavače, abys hledala pořádnou lupou. Co si nenačteme na netu, nevyzjistíme po diskutárnách třeba typu jako je tady, tak nevíme - smutné, ale je to tak ~Rv Manžel jde často něco kupovat a ptá se a nakonec vezme do ruky návod, projede ho v cizích jazycích... a nakonec ještě poučí prodavače, co a jak... Ale musím říct, že možná tím, že si tyhle věci hledáme nejdřív na netu, tak si pak na Vodafon, O2 nestěžujeme ~k~~d~
 Termix 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 20:27:44)
Tak v tom případě mají mít na sobě cedulku s nápisem, jsem podavač zboží. Ne prodavač. A už vůbec ne ten, který poradí, pomůže ...
Představ si, že bys šla do jazykovky na kurz angličtiny a lektor tě bude učit španělsky se slovy, neumí dostatečně dobře anglicky, ale jsem zaměstnaný v této jazykovce.
Nemůžu si pomoct, ale mně je úplně jedno, jestli je nebo není problém sehnat kvalitního prodavače, to si musí zařídit ta firma sama. V tom případě má mít jen tolik poboček, kolik je schopná pokrýt kvalifikovaným a kvalitním personálem.

Koupit ten telefon pro manžela byl prostě momentální nápad, on s tím vůbec nepočítal,prostě jsem se konečně dostala do obchodu bez dětí a najednou mi přišlo, že tohle by mu fakt udělalo radost. Konzultovala jsem to s našim kamarádem, který telefonům trochu rozumí. Já jsem samozřejmě ráda, že mi telefon vyměnili, ale neomluvili se, chovali se opravdu arogantně, já odcházela s pocitem, že jsem provedla něco špatně já. Já ta chtěla utratit a taky utratila fakt hodně peněz, klidně bych utratila i víc, ale mám pocit, že jim to je jedno.
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 20:53:38)
Terezo, ale já s Tebou souhlasím, takže se nemusíš rozčilovat. Já bych jednala jinak od začátku, ale tím neříkám, že nejsi v právu se zlobit ~x~ Prostě každý jsme jiný a já mám už nějaké životní zkušenosti, které mě přivedly k tomu, abych tomu či onomu předcházela... Prostě podle mě čekat od prodavačů dnes radu je špaténka, protože většinou poradí blbě ~7~ hold stav dnešní společnosti, nebo já nevím ~7~~d~
 Termix 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 21:12:39)
To nebylo zlobení se na Tebe ~x~

Já vím, tvrzení proti tvrzení, ale oni nedali žádnou šanci připustit, že to opravdu bylo tak, jak jsem popsala. Jediná moje záchrana dnes byla, že tam byl zároveň i prodavač, který si na mě pamatoval taky, protože jsem se na druhý názor prodavače ptala právě jeho, a on mi potvrdil, že mi opravdu schválil doporučení na jiný telefon a já na základě ještě jeho druhého názoru řekla větu, dobrá tedy, beru. Tohle byla jediná moje záchrana a důvod, proč vedoucí přistoupila na to telefon vyměnit.
 Pole levandulové 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 22:46:38)
terezo, pokud byli jeste neprijemni a arogantni, napsala bych slusny, ale obsahly meil na jejich vedeni, kde bych asertivne popsala co se stalo. Tohle si proste dovolit nemuze a mela by to ta prodavacka ci vedouci nejak pocitit. Protoze kdyz vsichni nic neudelame v pripade, ze nebude personal kdekoli privetivy, tak si budou myslet, ze je to norma a muzou se tak chovat dal.
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:10:25)
Divný, je že já o nespokojenosti s O2 čtu jen tu - sama mám v okolí několik lidí u O2 a nikdo si nestěžuje - čím to je? Podle mě je to prostě o tom, na jaké lidi člověk kde narazí ~d~ U nás je tu asi nějaký úžasný manager nebo teda fakt nevím, čím to je ~d~
 Terinka4444 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:12:23)
No O2 jako takové je ukrutné v tom, že nemůžeš jít do prodejny, kde si uzavřela smlouvu a dát výpověď, to se musí přes centrálu, tak jí k 30. pošleš, oni ji nepřijmou a ani ti to nedají vědět, takže žiješ v domění, že ti běží 2měsíce výpověď a ono houby houby.
 Balbína 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:13:52)
podle mě záleží, co po nich chceš. Slyšela jsem, že problém je u nich zrušit smlouvu.
 zerat 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:23:02)
Poslala bych jim výpověď poštou a doporučeně na ověřený kontakt na jejich lince s tím, že jsem naučená psát si s kým jsem mluvila; poslala bych to klidně ještě mailem a vůbec bych se dál nezabývala ničím. ~d~ Kdyby byl jakýkoliv problém dál, tak bych jim zaslala fotokopii, kdy jsem to či ono zaslala. A vím, že odstupovat od smlouvy musím v dohodnuté době.
A je taky fakt, že my jsme zatím rušili jen 2x linku z důvodu stěhování a nikdy s nimi nebyl problém...
 Balbína 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:28:15)
my ji chtěli rušit loni (měli jsme ji v akci s internetem, ale ani jsme si nepořídili telefon), hrozně se tomu bránili, tak nám ji nechali nakonec zadarmo a poslali i přístroj (nabídli nám zase balíček i s pevnou, který byl levnější než ten, co nabízeli původně bez pevné)
 Jaana2 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:11:20)
žádala bych výměnu (pokud to bylo tak, jak jsi psala, je to oprávněný požadavek). A ještě bych byl a taková, že bych napsla písemnou stížnost na vedení společnosti na jednání prodavače. ne proto, abybych byla hnusná, ale proto, aby vedneí vědělo, jaké má zaměstnance, protože je to jejich vizitka
 Liškodlak 


Re: Reklamovaly byste nebo nechaly být? 

(3.1.2011 19:14:07)
Reagovala bych stejně, na pocity se vykašli.
 MrakovaK 
  • 

Re: Omylem koupený jiný typ mobilu - reklamovali byste? 

(3.1.2011 20:36:18)
Tak, to špatné chování se může stát i u konkurence. Rozhodovala bych se dle financí, ne dle obchodu, kde se ke mně chovali arogantně. Jinak bych asi také reklamovala, nevím. Je divné, že se prodavačka takto spletla.
 ..maya.. 


Re: Omylem koupený jiný typ mobilu - reklamovali byste? 

(3.1.2011 21:14:07)
hm..~t~~t~~t~

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.