Terinka4444 |
|
(3.1.2011 19:04:33) modrým operátorem mylíš O2? jestli jo, tak z těch se mi chce zvracet ještě po dvou letech. Je to neskutečná společmost, zasloužila by bojkot. Vykašli se na ně a přejdi ke konkurenci.
|
aachje skunk a tři holky |
|
(3.1.2011 19:07:51) já jsem ten typ,že bych ho rozhodně reklamovala a následně po vypršení smluv,přešla k jinému operátorovy.se vším. a neodpustila bych si,napsat vedení z jakého důvodu odcházím a o kolik peněz díky tomu měsíčně přicházejí.
mě momentálně o2,zobe z ruky. ale vydupala jsem si to. jen za telefony,platíme měsíčně 10 tisíc.(hlavně manžel volá pracovně do ciziny)
|
aachje skunk a tři holky |
|
(3.1.2011 19:08:17) operátorovi
|
|
zerat |
|
(3.1.2011 19:13:10) Aachje, no vidíš, my jim dáme měsíčně něco okolo 1400 Kč se vším všudy a fakt nemám jediný sebemenší problém s nimi či důvod si na ně nějak stěžovat. Myslím, že o tom, kdo jim dá kolik to asi nebude
|
aachje skunk a tři holky |
|
(3.1.2011 19:33:55) samozdřejmě. já mám ale zdarma telefony,mimo smlouvu, slevy na tarifu i 2000 korun. o tom píšu.
|
|
|
Termix |
|
(3.1.2011 19:52:23) My tam právě měsíčně necháváme tak 8000, což už není až tak málo. Máme od nich opravdu vše, O2TV k tomu si doplácíme extra balíčky s nabídkou programů, máme ADSL, já kvůli práci potřebuji mobilní internet, ten mám taky od nich, sama tam mám dva mobilní telefony na smlouvy, k tomu pevnou linku, z té voláme docela dost do zahraničí, prostě považuju se za stabilního mnohaletého klienta, se kterým neměli nikdy nejmenší problém, nikdy jsem se ani neopozdila s placením ... ale kdykoliv cokoliv s nimi řeším, vždy to je problém. Vloni jsme totiž řešili právě problém s mobilním internetem, protože se mi běžným používáním poničila ta tyčinka, respektive ten konec .... tehdy to ale celé stálo 900 Kč, já neměla čas čekat měsíc na vyřízení zákonné reklamační lhůty, takže jsem přístroj koupila celý znovu. Ale výrobek za 12000 mě fakt naštval. A souhlasím s tím, jak někdo psal, že fakt z lidí občas dělají blbce. Přce když jdu koupit mobilní telefon a rovnou ii řeknu, potřebuju poradit, nejsem žádný expert, to snad není hřích, ne? Když si půjdu koupit kus masa, taky nečekám, že to prase nejdřív porazím já.
|
Pole levandulové |
|
(3.1.2011 20:02:51) Terezo,my u nich taky meli kdeco, ale pak nas nastval opakovany problem s ADSL, ktery nebyli schopni vyresit ani po trech tydnech neustalych urgenci. Vzdycky, kdyz jsme se k nim na tu linku probojovali, tak se podivili, kolik tam mame reklamaci a urgenci na vyrizeni a pripsali dalsi a tim to koncilo. Pak jsem prestala byt slusna, udelala po telefonu coromoro a najednou to slo. Technik dorazil primo k nam domu, cosi promeril, zjistil, ze zrychleni, ktere nam vnucovali, u nas mozne neni, stahnul rychlost a bylo po problemu. Ovsem kdyz manzel potrebuje net k praci, tak nam tri tydny na reklamaci fakt nevyhovuji. Pravda, nabidli nam moznost platit si nejaky specialni priplatek cca tisicovku mesicne, ktery by zarucoval, ze v pripade nefunkce netu se tim zacnou zabyvat do 24 hodin, ale to jsme fakt odmitli a odesli i s celym netem jinam.
|
|
zerat |
|
(3.1.2011 20:11:01) Terezo, to určitě máš pravdu, ale problém asi je sehnat kvalifikovaného pracovníka do prodejny/prodejen. Přijít do prodejny kamkoliv a chtít po nich radu tak dobrého prodavače, abys hledala pořádnou lupou. Co si nenačteme na netu, nevyzjistíme po diskutárnách třeba typu jako je tady, tak nevíme - smutné, ale je to tak Manžel jde často něco kupovat a ptá se a nakonec vezme do ruky návod, projede ho v cizích jazycích... a nakonec ještě poučí prodavače, co a jak... Ale musím říct, že možná tím, že si tyhle věci hledáme nejdřív na netu, tak si pak na Vodafon, O2 nestěžujeme
|
Termix |
|
(3.1.2011 20:27:44) Tak v tom případě mají mít na sobě cedulku s nápisem, jsem podavač zboží. Ne prodavač. A už vůbec ne ten, který poradí, pomůže ... Představ si, že bys šla do jazykovky na kurz angličtiny a lektor tě bude učit španělsky se slovy, neumí dostatečně dobře anglicky, ale jsem zaměstnaný v této jazykovce. Nemůžu si pomoct, ale mně je úplně jedno, jestli je nebo není problém sehnat kvalitního prodavače, to si musí zařídit ta firma sama. V tom případě má mít jen tolik poboček, kolik je schopná pokrýt kvalifikovaným a kvalitním personálem.
Koupit ten telefon pro manžela byl prostě momentální nápad, on s tím vůbec nepočítal,prostě jsem se konečně dostala do obchodu bez dětí a najednou mi přišlo, že tohle by mu fakt udělalo radost. Konzultovala jsem to s našim kamarádem, který telefonům trochu rozumí. Já jsem samozřejmě ráda, že mi telefon vyměnili, ale neomluvili se, chovali se opravdu arogantně, já odcházela s pocitem, že jsem provedla něco špatně já. Já ta chtěla utratit a taky utratila fakt hodně peněz, klidně bych utratila i víc, ale mám pocit, že jim to je jedno.
|
zerat |
|
(3.1.2011 20:53:38) Terezo, ale já s Tebou souhlasím, takže se nemusíš rozčilovat. Já bych jednala jinak od začátku, ale tím neříkám, že nejsi v právu se zlobit Prostě každý jsme jiný a já mám už nějaké životní zkušenosti, které mě přivedly k tomu, abych tomu či onomu předcházela... Prostě podle mě čekat od prodavačů dnes radu je špaténka, protože většinou poradí blbě hold stav dnešní společnosti, nebo já nevím
|
Termix |
|
(3.1.2011 21:12:39) To nebylo zlobení se na Tebe
Já vím, tvrzení proti tvrzení, ale oni nedali žádnou šanci připustit, že to opravdu bylo tak, jak jsem popsala. Jediná moje záchrana dnes byla, že tam byl zároveň i prodavač, který si na mě pamatoval taky, protože jsem se na druhý názor prodavače ptala právě jeho, a on mi potvrdil, že mi opravdu schválil doporučení na jiný telefon a já na základě ještě jeho druhého názoru řekla větu, dobrá tedy, beru. Tohle byla jediná moje záchrana a důvod, proč vedoucí přistoupila na to telefon vyměnit.
|
|
|
Pole levandulové |
|
(3.1.2011 22:46:38) terezo, pokud byli jeste neprijemni a arogantni, napsala bych slusny, ale obsahly meil na jejich vedeni, kde bych asertivne popsala co se stalo. Tohle si proste dovolit nemuze a mela by to ta prodavacka ci vedouci nejak pocitit. Protoze kdyz vsichni nic neudelame v pripade, ze nebude personal kdekoli privetivy, tak si budou myslet, ze je to norma a muzou se tak chovat dal.
|
|
|
|
|
|
zerat |
|
(3.1.2011 19:10:25) Divný, je že já o nespokojenosti s O2 čtu jen tu - sama mám v okolí několik lidí u O2 a nikdo si nestěžuje - čím to je? Podle mě je to prostě o tom, na jaké lidi člověk kde narazí U nás je tu asi nějaký úžasný manager nebo teda fakt nevím, čím to je
|
Terinka4444 |
|
(3.1.2011 19:12:23) No O2 jako takové je ukrutné v tom, že nemůžeš jít do prodejny, kde si uzavřela smlouvu a dát výpověď, to se musí přes centrálu, tak jí k 30. pošleš, oni ji nepřijmou a ani ti to nedají vědět, takže žiješ v domění, že ti běží 2měsíce výpověď a ono houby houby.
|
|
Balbína |
|
(3.1.2011 19:13:52) podle mě záleží, co po nich chceš. Slyšela jsem, že problém je u nich zrušit smlouvu.
|
zerat |
|
(3.1.2011 19:23:02) Poslala bych jim výpověď poštou a doporučeně na ověřený kontakt na jejich lince s tím, že jsem naučená psát si s kým jsem mluvila; poslala bych to klidně ještě mailem a vůbec bych se dál nezabývala ničím. Kdyby byl jakýkoliv problém dál, tak bych jim zaslala fotokopii, kdy jsem to či ono zaslala. A vím, že odstupovat od smlouvy musím v dohodnuté době. A je taky fakt, že my jsme zatím rušili jen 2x linku z důvodu stěhování a nikdy s nimi nebyl problém...
|
Balbína |
|
(3.1.2011 19:28:15) my ji chtěli rušit loni (měli jsme ji v akci s internetem, ale ani jsme si nepořídili telefon), hrozně se tomu bránili, tak nám ji nechali nakonec zadarmo a poslali i přístroj (nabídli nám zase balíček i s pevnou, který byl levnější než ten, co nabízeli původně bez pevné)
|
|
|
|
|
|