Argumenty pro psací písmo jsou vesměs v duchu "je hezké, já to taky dělala, ti, co jim to nejde, se musí víc snažit a nebudeme přeci těm dětem usnadňovat práci." Hrozně by mě zajímalo, jestli by zástánkyně psacího písma se mnou souhlasili, že v duchu posledního bodu je nutné neusnadňovat práci dětem ani s matematikou a tak dále a značně rozšířit učivo. Navrhovala bych a) práci s počítačem a excelem již od první třídy b) práci s grafy od první třídy c) logiku a pravděpodobnost nejméně od druhé poloviny první třídy d) rovnice a analytické úpravy od druhé třídy a tak dále. Také úroveň cizích jazyků je zhusta slabá a proto navrhuji rozšíření výuky alespoň na 5 hodin angličtiny týdně plus jednu hodiny latiny, to je také taková dobrá tradice. Chemii a fyziku, základ všeho, bych posunula bych výuky nejméně do třetí třídy a zavedla hodiny řečnictví. Anebo je psací písmo důležitější než všechno z vyjmenovaného?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.