Jak se postavit k rozporu mezi slovy a skutky u puberťáka?
Nechat být? Připomínat mu ten rozpor? Už nevím. Motivace nefunguje. Nedělám to kvůli sobě, myslím si, že v určitém věku a rozumové vyspělosti už je dítě schopné dohlédnout důsledky svých činů, ale mám pocit, že to štve jeho samotného a ráda bych mu pomohla. On si sám o pomoc říká, ale nechová se podle toho. Podotýkám, že nejde o problémové dítě, spíš naopak. Příklad - dítě není den ve škole, obává se, že mu bude chybět opakovací hodina při písemce, o které ví předem. Přesto není ochotné věnovat přípravě ani deset minut a den před písemkou je ve stresu, že to "nedá". Má někdo nějaký tip, který jsem ještě nevyzkoušela?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.