Re: Jak se postavit k rozporu mezi slovy a skutky u puberťáka?
Monty, tak to zní opravdu dobře, že to je toto......tam se dovíš jak na to,aby jsi mu to usnadnila. Houby zle.
Možná b yse na něj hodilo ještě něco z tohoto:
příčiny související s osobností studenta -věková nezralost – student není schopen v dané době pochopit probírané učivo, ale již za půl roku nebo rok, mu pochopení nedělá problémy -morální a charakterové vlastnosti – lenost, nervozita, úzkostnost, nesamostatnost, neschopnost přinutit se k systematické práci, atd. -ztráta naděje na úspěch -nepříznivá motivace k učení -špatná paměť -porucha koncentrace -lehká mozková dysfunkce -specifické poruchy učení -zdravotní potíže a na nich závislá zvýšená únavnost -poruchy zraku, sluchu, … -psychické bariéry – obavy z předmětu, z některého tématu, písemek, pětiminutovek, aj.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.