Re: Jak se postavit k rozporu mezi slovy a skutky u puberťáka?
Monty a čo tak doučovanie? Nie doma učiteľ-žiak, ale normálne niekam chodiť. Tj. od-do, učiteľ, menší kolektív. To by syn nedal?
Ja trebárs nie som schpná prinútiť sa cvičiť sama doma. Ale keď si predplatím cvičenie a idem tam (vidina vyhodených peňazí ma prinúti), tak som schopná mať pravidelnú pohybovú aktivitu a aj podať výkon (potrebujem dozor a kolektív ktorý ma ťahá) a ešte z toho mám aj radosť keď vidím výsledky.
Možno by syn potreboval pohovoriť o tom aké vlastnosti má, čo by chcel a čo potrebuje k tomu aby to dosiahol. Hovoriť mu o pevnej vôli keď ju jednoducho nemá a neprinúti sa sám je o ničom. On hovorí o tom čoho sa bojí ale ani strach ani vidina neúspechu ho evidentne nedokáže naštartovať k výkonu.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.